tirsdag 4. august 2009

Kjøkkenglamour...

Jeg kan vel ikke skryte av å ha et liv fylt med glitter og glamour, ikke kan jeg trøste meg med noen episoder av glamuuuR som Linda Johansen gjør, heller. Derimot så har jeg glamour så det rekker på kjøkkenet:

Mitt siste møbelkjøp er disse "gull" møblene. Jeg har lenge ønsket meg slike møbler, men ikke i gull..det blir litt for mye glamour. Derfor er planen at de etterhvert skal bli hvitmalte. Tror stolene blir fine med sånne gammeldagse stolputer med rysjekant på;) Vi får se hvor langt mine syferdigheter strekker seg;)

Den fine duken som ligger på bordet har jeg fått hos mamma. Synes den er veldig nostalgisk og landlig i stilen. Jeg liker at det er påsydd en blonde nederst på duken. Etter at jeg begynte å blogge har mamma fått endel telefoner med spørsmål om jeg kan få både det ene og det andre. Det kommer vel på bloggen etterhvert;)

Siden sist har jeg hatt enda mere vinnerlykke;) Inne hos Monas lykkebo vant jeg trøstpremie i hennes sommertrekning. Så herlig at hun har en snill og grei treåring som liker å trekke lodd;) Ikke glem konkurransen jeg har heller. Trykk her for å bli med;)

16 kommentarer:

  1. Fin fasong på møblene . Tror det kan bli flott med hvitt jeg. Gull var vel kanskjee litt i meste laget.
    Duken var skikkelig koselig.
    Ha en fortsatt fin dag
    KLEM

    SvarSlett
  2. Den var virkelig gull og glamour, hehe.. Møblene virker veldig like mine spisebordmøbler, men de er foreløpig i kirsebær.. skal ha de hvite, men har gitt opp litt etter å ha testet på en innleggsplate!

    SvarSlett
  3. Likte duken din veldig godt og tror også stolene blir supre som hvite :) Aner jeg før- og etterreportasje?

    Forrsten - synes du er veldig flink med bildene, både at det er fine bilder, fine vinkler og fine utsnitt, og at du klarer å sette de sammen både kreativt og fint. Hva slags program bruker du?

    SvarSlett
  4. Hei du !
    Ja, det kan bli litt i overkant med glamuuuur, ja !Gull og glitter er bra det kanskje, men på ett helt møblement...
    Kommer helt sikkert til å bli kjempefine malt i en annen farge. Jeg er litt hekta på grått for tida, je.
    Enig med hun som roser bildene dine !

    SvarSlett
  5. så fantastisk med gullstoler på kjøkkenet?:)))
    det har jeg ikke sett før!!!
    men de blir sikkert flotte i hvitt også;)

    skjønn duk!!!

    klem tara...

    SvarSlett
  6. Nydelig duk!Stolene fortjener kvitmaling, da blir de kjempefine.Klem ..

    SvarSlett
  7. Hei søta!: ) Så flotte stoler, disse kommer til å lekre med litt hvitmaling.. Bordet var også fint, jeg drømmer selv om et rundt og hvitt (eller mørk tre) kjøkkenbord..

    Kurven er kjøpt på en butikk som heter hus & hage i Drammen, kanskje litt langt å dra for å kjøpe en kurv? Hihi..

    Nyt kvelden A-L, klem til deg

    SvarSlett
  8. Hei hei :)
    flotte kjøkkenmøbler, men skjønner at du tenker male dem hvite...hehe! Fort gjort det ;)
    Kommer nok helt sikkert til å si fra når reportasjen kommer i avisen ja...selv om jeg og gruer meg litt til å se meg selv i avisen, haha! jaja, jeg sa jo ja til at de kunne komme og ta bilder av meg, så det får jeg nok tåle ;)
    Jeg tror jeg snart kan ta en liten pause på oppussingsfronten nå ja...og kanskje bare kose meg med syprosjekter utover høsten :-D
    Fortsatt fin kveld til deg!! klemmer

    SvarSlett
  9. Ja det var glamorøse kjøkkenmøbler :) De blir helt sikkert kjempefine når du får malt de hvite.

    Slike broderte duker er kjempehggelige. Jeg har noen jeg også, men bruker de for sjeldent. Det blir voksduk på meg for det meste...

    Gratulerer med vinnerlykke og premie! Morsomt :)

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  10. Heisan...ja her var det skikkelig herskapelig! Blir nok veldig flotte med hvitmaling:)

    Duken var så søt, heldig du som fikk den. Grattis med premie også, kjekt å ha vinnerlykke:) Klem

    SvarSlett
  11. Tenk å få sitte på en gullstol! Artige stoler var det i alle fall:) Veldig lekker brodert duk også. Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  12. Åja, akkurat sånn bord ønsker jeg meg på kjøkkenet også! Men kanskje ikke i gull, nei... ;)

    SvarSlett
  13. Nydelig brodert duk!
    Møblene kommer til å bli superfine med hvitmaling!
    Har ikke sett slike møbler i gull før...
    Gratulerer med premien!
    Og tusen takk for rådet om linking!
    Ha en fine dag:)
    Klem Anita

    SvarSlett
  14. Olala..gull så stilig.. Blir nok enda finere med hvitmaling ja:) Den duken var lekker..jeg sikler på et sminkebord som mamma har jeg..hihi.. Det er så lekkert..Det er brunt fra 50-60 tallet..og bare roper om å bli hvitmalt og elsket!;)smiler.
    Ønsker deg en fortsatt fin kveld!
    Klem fra
    Lotta

    SvarSlett
  15. Hehe litt glamor i hverdagen kan vi alle trenge! Men kan jo bli litt for mye av det gode :P Møblene var flotte så de blir sikkert kjempefine i hvitt! Supersøt duk og ;)

    SvarSlett
  16. Så herlige duker du har! Her var det glamor ja, skulle gjerne likt å se de i hvitt jeg også.;) Fargen jeg har malt stolen i er kornblå (Lady). Jeg ble også veldi fornøyd med fargen, -harmonisk og god.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.