onsdag 10. mars 2010

Heldige...

...storebror- som har fått så nydelig lue og vakkert skjerf!! For en stund siden vant jeg en give-away inne hos englemor. Hun lager de fineste ting- så jeg anbefaler virkelig et besøk hos henne. Flott pakket inn var gaven også- og jeg fikk en liten ekstra-pakke p.g.a lang leveringstid;) Nydelige små heklerier og strykemerker. Tusen takk englemor- fra både liten og stor;)
Takk for alle hyggelige kommentarer fra dere- det setter jeg stor pris på!! Det er litt travelt for tiden- og da blir det desverre mindre tid til bloggingen.. Snart blir det give-away her hos meg også;)
Ønsker alle en fin tordag!!

20 kommentarer:

  1. Så koselige plagg du har fått, de var veldig fine!

    SvarSlett
  2. Nydelig lue og sjal på en liten skjønning!
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Så heldig å vinne slike søte gaver..

    Herlige bilder :o)

    Onsdagsklem og snart natta til deg.

    SvarSlett
  4. noe så nydelig... på en nydelig liten kar!

    SvarSlett
  5. Herlige bilder av gode storebror gutten ;)

    Her er vi litt på halv tolv. SMåsjuke, småstresset...kjenner at nesten fulle barnehagedager og jobb er litt mye noen dager.

    Har tenkt så lenge på å maile deg igjen, men så blir det ikke. Du er ikke glemt skal du vite ;) Klemmer i fleng herfra.

    SvarSlett
  6. Grattis ! Så koselige ting :-) Skjønner at både store og små er fornøyd.

    Ønsker deg en fiiin torsdag !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  7. Heisann!
    Eg har ein award til deg hos meg. Med den ønsker eg deg ein flotte vår.

    Smil fra L

    SvarSlett
  8. Hei hei!!!
    Så koselig å se settet på den nydelige lille prinsen din :-)

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  9. Gøy når man vinner:)

    Flotte bilder, og fin torsdag til deg også:)

    SvarSlett
  10. Så heldig du er! Det var nydelige ting. :)

    SvarSlett
  11. Så fine ting!
    Ønsker deg en flott dag! :-))

    SvarSlett
  12. Nydelige ting - heldiggris:-)
    Tusen takk for koselig besøk hos meg, setter så pris på deg!
    Ha en fin, fin dag - klem Hege.

    SvarSlett
  13. så fiiint...
    og for en flott storebror..!
    klem,klem¨¨*

    SvarSlett
  14. Så skjønne strikkevarer! Jeg ville hatt dem i større å tatt dem heeelt selv jeg... Hihi...

    SvarSlett
  15. Nydelig liten kar i vakre klær;))
    Han er heldig !!
    God fredag og klemfra meg:))

    SvarSlett
  16. Det var en fin gave!
    Mousake er jo så godt, flere år siden jeg lagde det sist. Det må jeg lage snart :o)
    Klem

    SvarSlett
  17. Så utrolig fint skjerf og lue storebror har fått, og nydelig pakket inn ja....
    Stor klem victoria

    SvarSlett
  18. Nydelig skjerf og lue til lillebror og vakre bilder som alltid!

    Stor klem, I

    SvarSlett
  19. Søt lue :) Har sendt deg en liten award på bloggen min ;) Ha en fin kveld! Hilsen Trinemor

    SvarSlett
  20. Bare innom for å ønske deg en god helg,
    klem Fredrikke :o)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.