torsdag 12. august 2010

En stor dag for Ralfefarfar: Finaleplass hos NIB!!

Jeg har kommet med blant de ti finalistene hos NIB!! For en halvanonym interiørblogger fra landsbygda så er det omtrent som å komme på forsiden av VG;) Klikk her for å se hele bidraget mitt. Det er fra verandaen som fikk en liten makeover. Jeg håper jo at noen av dere er så snille at dere stemmer på mitt bidrag- det kan dere gjøre her! Jeg blir superglad for hver stemme jeg får!! Så må jeg takke for alle fine kommentarer om hekleteppet-det varmer;) Nå reiser vi en liten tur til Sverige- jeg håper selvfølgelig at det skal vrimle av bruktbutikker og loppiser der! Hvis noen har tips til brukbutikker og lignende i Østersundsområdet, så setter jeg stor pris på det! Ønsker alle en nydelig helg;)



31 kommentarer:

  1. Et kjempefint bidrag!!
    Masse lykke til :)

    SvarSlett
  2. Et fint bidrag, masse lykke til.
    Kos dere i nabolandet.
    Ha en fin dag
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Det er deg vel unt! Eg heiar på deg! :)

    SvarSlett
  4. Gratulere!

    God tur og god helg :-)

    SvarSlett
  5. hei.
    å så moro dette var,gratulere såå masse.
    å lykke til min venn,
    har stemt jeg,
    ha en nydelig dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  6. Hei - ønsker deg veldig lykke til i avstemmingen:) Vil bare også si at hekleteppet ditt er nydelig - virkelig lekre farger:)
    Ha en god dag - gode tanker fra Bente.

    SvarSlett
  7. Heisan..

    Så kjekt for deg, helt fortjent!
    Ønsker deg masse lykke til.

    Så lekkert teppe du har begynt på, helt nydelig blir det:) klemmer fra meg

    SvarSlett
  8. Å grattis så mye vennen. Det fortjente du virkelig... Man blir jo rent sommeryr av å titte på bildene av din vakre veranda...

    Ha en knallfin dag
    klem,I

    SvarSlett
  9. Heisan

    nydelig bilde...

    masse lykke til.::

    Klemmer =)

    SvarSlett
  10. Virkelig fortjent.....som før sagt, helt nydelige bilder. Lykke til på loppisjakt....det fins mange langs veien...klem....og lykke til i massevis.

    SvarSlett
  11. Hei
    Nå har jeg stemt på deg. Og det er helt fortjent:)
    nydelige bilder du viser:))
    God tur og håper du finner masse kjekt.

    SvarSlett
  12. Gratulerer så mye med finaleplassen!!
    Kjempekoselige bilder i bidraget ditt :o)

    ha en fin tur til Sverige

    SvarSlett
  13. Gratulerer masse. Jeg har vært inne og stemt på deg. Likte bildet ditt veldig godt. :))Klem Mette.

    SvarSlett
  14. Gratulerer med finaleplass!
    Når eg ikkje gjekk vidare sjølv, så skal eg jo selvfølgelig stemma på deg... :-)
    Flott bidrag du hadde!
    God til til Sverige og god helg!
    Klems

    SvarSlett
  15. et vakkert og stemningsfult bilde! Forstår godt at du er en av finalistene.
    Kos dere i Sverige.
    Klem Igi

    SvarSlett
  16. hei hei...
    oi,oii,oiiii så gøy
    og veldig velfortjent! ..bildene dine er så finfine!heier på deg!
    og teppet du har startet på ser helt nydelig ut!
    ønsker deg en fin helg
    moaklem

    SvarSlett
  17. jeg stemmer helt klart på ditt bidrag. det er var sommerstemning!
    Koselig blogg du har..

    Lykke til i konkurransen.
    Klem fra Mirjam

    SvarSlett
  18. Gratuleeeeeerer!! Kjempefortjent! :D

    SvarSlett
  19. Veldig fint bilde...*smiler*..du har fått min stemme!
    God helg og god tur,
    klem :O)

    SvarSlett
  20. Gratulerer til deg! Jeg har gitt deg stemme:) Lykke til!

    SvarSlett
  21. Nå har jeg stemt på deg. Likte terassen din godt jeg.
    Klem

    SvarSlett
  22. Da har jeg vært og stemt på deg;o))) Utrolig lekker veranda du har fått deg..
    Tusen takk for koselig kommentar, det er så kos at folk ikke gir meg opp selv om det går vinter og vår mellom hvert innlegg.. Jeg syns også den lille grønne er søt, men den er uforskammet liten. Det første vi gjør etter å ha besøkt pappas båt, er å skalle i luka vår;o// Hver gang;o/...
    Håper du får sydd deg noe da, det er så fantastisk moro å sy selv..
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  23. grattis med finaleplass ! velfortjent, og jeg stemmer på deg :-)
    Så kjekt at du vil være med i gaver på vandring :-) sender du meg navn og adresse så kommer det noe i posten :-) synh68(at)hotmail.com

    God helg !
    Klemmer, Nostalgia

    SvarSlett
  24. Iler inn for å stemme på deg, jeg bare falt helt for disse bildene ;)

    SvarSlett
  25. Jeg har så klart stemt på deg! Det er det beste bidraget også,helt klart! Sender deg en mail over helga og treffer deg mer enn gjerne:)

    SvarSlett
  26. Lykke til! Det er alltid smakfullt hos deg, og fine bilder!

    Ha en god helg! Klem

    SvarSlett
  27. Klart du kom med!
    Klart jeg stemmer på deg!!
    Klart du kan!!
    Du er vell ikke BARE en liten blogg.!!
    Nei, du var en av de første jeg så da jeg kom inn i denne bloggværden for et år siden... tenk på det.. og vi blogger fortsatt.
    Som jeg sier til mine barn:
    Du kan og du vil,
    og du får det nok til,
    bare vent skal du se...
    du vinner nok det!!!
    LYKKE TIL
    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  28. De fins mange langs veien og rundt Duved og mellom Duved og svenskegrensa mot verdalen og så har du Sveriges største loppis/brukthall i Brunflo litt utenfor Østernsund, ca 20 min med bil. :) Lykke til!

    SvarSlett
  29. her var det veldig koselig.:-) flott bilde i konkuransen.:-) og like flotte de andre.:-) lykke til.:-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.