lørdag 21. august 2010

Sjarmerende sommerpremie, give-along og pakke i posten!

Denne skjønne lille skålen i keramikk falt jeg helt for- så den blir premien til den som jeg trekker ut blant bidragene til sjarmerende sommer. Det er enda ikke forsent å bli med- utfordringen gjelder ut august- så løp ut og fang et siste glimt av den sjarmerende sommeren;) For litt siden meldte jeg meg på en give-along inne hos hyggelige Nostalgia. I går fikk jeg en nydelig gave i posten; en sommerlig serviettholder,herlige servietter og flotte magneter! Nå er det slik at man skal sende videre tre gaver etter at man selv har mottatt sin gave. Har skjønt det slik at man også må ha blogg for å være med. Så de tre første som legger igjen en kommentar på dette innlegget får snart en liten gave i posten fra meg!

20 kommentarer:

  1. Jer er med :o)

    Ha en strålende lørdag vennen. Nydelig keramikkskål du har funnet deg!

    Klem,I

    SvarSlett
  2. Hei
    Jeg vil gjerne være med :)

    SvarSlett
  3. Å for ei fin skål :-)
    Og flotte ting du har fått.
    Eg var innom bloggen din i stad og kunne blitt med, men er med på eit anna gåve opplegg.
    Må berre få tatt bilete av det eg fekk og blogge om det. TTT for tida med meg.
    Ha ein vakker søndag!

    SvarSlett
  4. Hei ! Flott skål :O)
    Jeg er med ----
    God helg te dæ ;O)

    SvarSlett
  5. Uff, der var eg for sein...
    Nydeleg hjarte-skål du har funne!
    Heldig den som vinn den...
    Ha ein fine lørdagskveld vidare.
    Klems

    SvarSlett
  6. Litt seint ute ser jeg, men nydelig hjerteskål! Jeg har vært litt innaktiv på bloggfronten denne sommeren, men skjønner at jeg må scrolle meg nedover bloggen din og finne ut hva dette med sjarmerende sommer er! (o:

    SvarSlett
  7. Hei! Har kikket litt på innslagene fra "Sjarmerende sommer", og synes de er veldig sjarmerende! Artig initiativ! Og mange deilige sommerminner...
    ER så fersk med blogging ennå, at jeg rett og slett ikke vet hvordan man blir med på noe slikt - sånn rent "teknisk"...
    Hadde blitt kjempeglad om du hadde orket å forklare det (men skjønner om du ikke har tid til det, altså); så kanskje jeg kan sende med et bidrag sånn "på tampen".
    Bare for moro skyld!
    Ha ei fin helg videre!

    SvarSlett
  8. god søndag morgen til deg,
    åå så vakker en skål du fant,en nydelig premie er det.
    gratulere med din gave,
    har vært med på sånt jeg å,
    veldig koselig.
    ha en fin dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  9. For en søt skål! Dessverre er det ikke den rette tiden å blogge om sjarmerende sommer for meg akkurat nå... Så da får det bli med titten ;)

    Ha en fin søndagskveld! Klem

    SvarSlett
  10. Veldig sot skal! Elsker ting med hjerter pa!!

    Ha en fin sondagskveld
    klem Mette

    SvarSlett
  11. Nydelige ting .....ønsker deg en nydelig uke også...klem

    SvarSlett
  12. Heisan..

    For en søt og fargerik gav du fikk i posten, koselig! Og hjerteskålen var jo bare bedårene ♥

    Ønsker deg en fin ny uke, klem fra meg

    SvarSlett
  13. Å så søte saker!
    skålen med hjerte var nydelig!
    ønsker deg en fin ukestart!

    moaklem

    SvarSlett
  14. Kjempesøt hjerteskål :-)
    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  15. Så flott gave du fikk av Nostalgia...

    og nydelig skål du gir bort..

    Klemmer =))

    SvarSlett
  16. Superskjønn skål! Håper du har fine sensommer-som-plutselig-ble-høst-dager!:) Klem Heidi

    SvarSlett
  17. Nydelig kopp. Hvor har du fått tak i den....
    Er det nå man kan si...-MÅ HA!!! ?
    Mange vakre bilder til sommerkonkuransen... En heldig vinner som får denne koppen. ;O)))

    ser frem til å høre fra deg igjen...se mailen fra meg ;O)
    Klem Birgitte

    SvarSlett
  18. Hei igjen! Da har jeg gått gjennom sommerminnene... Så søt utfordring "sjarmerende sommer" er, altså. Har laget innslag på bloggen min ;-). Er ikke heelt klar til å slippe sommeren ennå... Iallefall ikke minnene! Og tusen hjertelig takk for at du tok deg tid til et lite "kurs". Skjønner at det er kjipt for erfarne bloggere og bruke tid på sånt, så det setter jeg stor pris på. Nå kan jeg å linke, og har gjort det flere ganger ;-)

    SvarSlett
  19. Gratulere med en 3 plass på NIB!!!
    Du hadde fortjent en 1 plass, men det er jo utrolig bare å kunne få bli plukket ut blant så mange. Men så er du jo riktig så god på dette da *smiler*
    Ønsker deg en fin dag
    Klem B

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.