lørdag 1. oktober 2011

Jeg elsker tapet!

 Jeg har tapet klar til flere rom i huset, både kjøkkenet, soverommet vårt og et annet rom skal få litt tapet på veggene. På storebror sitt rom har en vegg fått tapet fra Sandberg, og i stua har vi en tapet fra Nina Campbell som jeg liker veldig godt. Vi hadde besøk av en god venn av oss som var i huset for første gang, han regnet med at vi kom til å male over tapeten, men jeg syntes det var litt dumt å male over den når vi nettopp hadde fått den opp;)

17 kommentarer:

  1. Den tapeten syns jeg er super på barnerommet! Passer så fint til møbler og leker som er der.

    SvarSlett
  2. Hehe, han regnet med at dere liksom ikke likte den tapeten han... Huff, he he.

    Elsker den hestsetapeten!!!
    Lykke til i utfordringen!

    SvarSlett
  3. Denne kan dere ikke male over! Utrolig lekker!!! Liker stilen i deres hjem:)

    SvarSlett
  4. Så skjønn tapet - og koselig rom !

    SvarSlett
  5. Du gjør det allllltid så fint!!
    Stuen er jo bare sååå nydelig tapet.. Skulle ønske jeg kunne... !

    Hekklebrikkene dine er og kommer til å bli så fint!
    Da jeg fikk andre mann, heklet jeg for første gang et hvitt bommuldsteppe på denne måten. Det ble sååå fint ;O)
    Klem fra Meg ;O)

    SvarSlett
  6. Hahhahaha, morsom gjest dere har hatt! Elsker den hestetapeten hos deg og syns den er så fin med det gule teppet!;)

    Sender deg en god klem og ønsker om en fin uke!

    SvarSlett
  7. Kjempestilig og et fantastisk bilde! Flink du er. Hehe tipper han ble lang i maska om du sa dere nettopp hadde kjøpt tapeten...tjihi.

    SvarSlett
  8. Tapetene er veldig flotte. Skulle gjerne hatt flere tapetvegger selv, syns det skaper karakter og liv til rommet. Ha en fin fin uke ...klem

    SvarSlett
  9. Stakkars besøkende som ikke så hvor NYDELIG den tapeten er hos deg :)
    Flott bilde og flott bidrag.
    Lykke til!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  10. Rommet er bare så koselig. Heldige storebror! Nydelig tapet:)
    klem

    SvarSlett
  11. Herlig tapet! Lykke til i utfordringen. :-)

    SvarSlett
  12. Du er plukket ut blant de ti!!
    Juhuuuu..gratulere!! Så spennende!!!
    KLEMMMMM!!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.