søndag 1. mars 2015

Soverom...

 med noen små forandringer. Jeg må bare flytte rundt på ting- og dermed ble et teppe flyttet inn fra stuen, kaninlampa fra barnerommet, og kommoden stod på andre siden av rommet. Garderobeskapene ble flyttet slik at kommoden kunne stå mellom dem- og dermed ble det plass til en aldri så liten bildevegg over. I går monterte også min mann gardinskinne i taket- så nå har vi gardiner også, og ikke bare rullegardiner. For tiden tenker jeg mye på feng shui og prøver å rydde og sortere litt i saker og ting hver dag. Håper at vi kan få ryddet og kvitte oss med masse unødvendig denne våren;)


6 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig kommentar om huset vårt - vi er veldig glad i det. (",)

    Nydelig soverom - fremdeles! (",) Jeg jobber også med meg sjøl, med mål om å kvitte meg med i alle fall noe av det jeg har liggende. Det er en gylden mulighet nå som vi driver å pakker ned ting mens vi pusser opp deler av huset. Dessverre tror jeg veldig ofte at ting kaaanskje kan komme til nytte - en gang. Kanskje det nytter å lese mer om feng shui? Lykke til med målsettinga di, i alle fall.

    SvarSlett
  2. Så koselig!
    Absolutt fornuftig å få ting ut av huset som ein ikkje treng.

    "Kjekt å ha"... ;-)


    Klem og fin ny veke

    SvarSlett
  3. Så fin bildevegg du fikk!
    Ha en fin ny uke.
    klem fra Signe.

    SvarSlett
  4. Kjempefint hos deg. Spesielt bedårende er jo den tapeten din da.
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei :)
    Kjempefin blogg du har. Jeg lurte på hvor du har kjøpt det flotte boucherouite-teppet ditt. Det var vakkert!

    Hilsen Linda

    SvarSlett
  6. I am extremely impressed along with your writing abilities, Thanks for this great share.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.