lørdag 6. august 2016

Små forandringer....

 ...i stua. Jeg elsker å flytte rundt på ting- som noen av dere kanskje vet fra før av. Det tilfører rommet et deilig lite friskt pust synes jeg.Her om dagen var vi en liten tur på ikea, for å kjøpe litt diverse til storebror sitt nye rom (det kommer eget innlegg derfra etterhvert...) og da kjøpte jeg også en sort ramme og en sort potteskjuler som jeg ikke kunne motstå. Rammen var tiltenkt et kinesisk trykk jeg har hatt lenge- der den gamle rammen dessverre hadde blitt ødelagt. Og da jeg så bildet i den sorte rammen fant jeg ut at det kanskje kunne være fint over et sort gammelt bord i stua. Og der passer det i grunnen bra føler jeg. En annen liten forandring er det hvite runde bordet som egentlig skal være nattbord på soverommet, men siden minstemann fortsatt sover inne hos oss, og senga hans har tatt plassen til nattbordet, er det litt overflødig for øyeblikket. Det bordet som stod her ble litt for lite barnevennlig, så dermed får det en pause i peisestua frem til minstemann er blitt litt mer stødig på beina....I tillegg er det et perfekt sted for å lagre noe av garnoverskuddet mitt!

15 kommentarer:

  1. Jeg skulle ønske jeg var like flink til å flytte rundt på ting, og skape de unike fargekombinasjonen som jeg synes preger hjemmet ditt. Alltid artig å se nye bilder hos deg!

    SvarSlett
  2. replica watch with Prada replica an app on your phone… I’ve been eager to see that technology hit the market, as well as other Breitling replica watches. I really think that a circa $5,000 Swiss quartz watch with a lot of great features Replica handbags that works in tandem with a phone to collect that data and use the functions on that watch would be excellent. Say, for Rolex Daytona example, you want to do something.

    SvarSlett
  3. Life N Colors is the best online shop for customised wallpapers for walls for homes and offices in all major cities in India. We have 3D wallpapers, kids room wallpapers, customised, floral, wooden, stone, Vinyl, brick look wallpapers.
    wallpaper for walls

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.