....og plutselig så kommer det et innlegg herfra- med uklare bilder-tatt inne på et mørkt kjøkken med hverdagsrotet inntakt....poenget er i alle fall at kjøkkenet har fått ny farge siden sist- innredningen er blitt malt i fargen minty breeze fra jotun lady. Tror jeg er ganske fornøyd med resultatet- men blir nok enda mer fornøyd når dagene blir lysere og mer naturlig lys kommer inn på kjøkkenet. Heldigvis så har sola snudd! Håper dere får en fin jul hvor enn dere måtte befinne dere;)
Viser innlegg med etiketten Advent. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Advent. Vis alle innlegg
tirsdag 22. desember 2015
lørdag 6. desember 2014
Stille på bloggen og små forandringer i huset.
Plutselig var vi kommet til desember, Det skjer ikke så mye spennende på interiørfronten- men på kjøkkenet har det blitt noen små forandringer i høst. Nye tepper i plast fra Brita Sweden og to fargeklatter av noen lamper har erstattet de grå som hang over kjøkkenbenken tidligere. Jeg har en ting for lamper tydeligvis. I dag har ungene besøk av to søskenbarn - og det betyr at det blir baking av julekaker senere i dag;) Ønsker dere ei riktig fin adventstid- vi har fått et fint lite dryss av snø ute- så vinterstemningen er absolutt til stede.
Etiketter:
Advent,
adventstake,
hverdagsliv,
Kjøkken,
lampe,
spisestue
lørdag 7. desember 2013
onsdag 12. desember 2012
Stue: engler og stjerner......
Engler hører julen til- synes jeg da, og disse får frem minner om den tiden da jeg samlet på glansbilder- en gang for lenge siden. I år har jeg kjøpt meg to nye adventstjerner, en i hvitt og sort og en i blått med litt forskjellige farger. I dag har jeg lyst til å anbefale dette blogginnlegget, skrevet av fineste Spirea. Hun skriver en tankevekkende blogg som heter Hjertespor- hvorfor den heter det skjønner du om du tar turen innom den.
Etiketter:
Advent,
adventstake,
stue
lørdag 26. november 2011
Advent....
...i morgen er det første søndag i advent. Jeg skjønner ikke helt hvor tiden blir av, men jul blir det vel uansett. Min svigerinne satt barnevakt for storebror i går, og da hadde hun med seg nydelige blomster. I dag fikk jeg plantet dem sammen og satt dem på spisestuebordet. Ønsker dere alle ei fin adventstid!
lørdag 11. desember 2010
Elefantastisk...
En liten elefant ba så pent om å bli tatt med hjem. Det er litt kaldt i dette land- så du får strikke meg et skjerf. Jeg gjorde så- og da ble elefanten glad- ja faktisk elefantastisk glad!
Det var kanskje ikke akkurat slik det skjedde,men denne karen ble med hjem fra KID. Med nystrikket skjerf blir den en fin julegave til storebror. Sengesettet fra Blafre er også julegave til storebror, det får han begynne å bruke med engang (det henger nok sammen med at hans mor ikke klarte å vente med å re opp senga..) Storebror ble kjempeglad for sengeklærne- for det var jo fullt av heffalomper på de! Ønsker dere alle en elefantastisk lørdag!!
fredag 20. november 2009
En enkel adventstake
Abonner på:
Innlegg (Atom)



























