Viser innlegg med etiketten JUL. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten JUL. Vis alle innlegg

tirsdag 22. desember 2015

Snart jul....

 ....og plutselig så kommer det et innlegg herfra- med uklare bilder-tatt inne på et mørkt kjøkken med hverdagsrotet inntakt....poenget er i alle fall at kjøkkenet har fått ny farge siden sist- innredningen er blitt malt i fargen minty breeze fra jotun lady. Tror jeg er ganske fornøyd med resultatet- men blir nok enda mer fornøyd når dagene blir lysere og mer naturlig lys kommer inn på kjøkkenet. Heldigvis så har sola snudd! Håper dere får en fin jul hvor enn dere måtte befinne dere;)

lørdag 7. desember 2013

mandag 24. desember 2012

Det ble faktisk.....

 jul i år også;) En riktig god jul til dere alle.

onsdag 19. desember 2012

Vinnerlykke....



 For en stund siden vant jeg disse skjønne vingene inne hos Mono-me. Hun lager de vakreste smykker. Etter en slitsom dag dukket de opp i postkassen min- snakk om perfekt timing;)Tusen takk Hilde Iren!! Ønsker dere en fin førjulskveld, er dere i rute med juleforeberedelsene? Jeg kan vel svare NEI med store bokstaver på det....


lørdag 8. desember 2012

Julepyntet kjøkken.

Her hos meg er det mye som gjenstår før det blir jul, særlig gjelder dette ting som handler om rydding og  vasking, og jeg har fortsatt et bittelite håp om at vi skal bli ferdige på soverommet før jul, for jeg har nemlig stor tro på at et par nye klesskap vil sikre orden og harmoni i hjemmet...kanskje...Uansett så er det fortsatt leenge til juleaften- så jeg har plenty med tid;) På kjøkkenet er det kommet opp litt julebelysning, tallerkenhyllen har fått røde tallerkener og jeg har investert i et lite juletre som jeg har tenkt å plante ut til våren.






lørdag 1. desember 2012

Julekortfotografiering....

 ....også kjent som "mission impossible".  Jeg har ikke dristet meg ut på dette før, men i år tenkte jeg at tiden var moden. For å gjøre det hele enda litt mer utfordrende bestemte jeg meg for at seansen skulle foregå utendørs- på trappa til lekehytta. I dag var det oppholdsvær og attpåtil første desember. Det ble noen brukbare bilder, og en haug med ubrukelige bilder;) Men jul blir det vel- julekort eller ei- uansett! Fin lørdag til dere;)