fredag 8. januar 2010

Barnerom; seng og lekemøbler

Her er enda flere bilder fra barnerommet. Veggene er malt med fargen risør, den ble veldig fin sammen med det grå gulvet. Sengen er fra Olivier Furniture, den kan trekkes ut-og gi sengeplass til en ekstra. Kjekt hvis man får andre småfolk på besøk. Storebror synes det er stas med stor seng, selv om han har skjønt at nå kan han selv stå opp når han vil....Gyngestolen er god å ha når vi skal lese bøker sammen.Lekemøblene er fra ikea, de har jeg malt med maling blandet med konditorfarge, til pynt har jeg limt på glansbilder med decopaugelim. Teppe under dem er også fra ikea. Ønsker alle en fin helg! Og tusen takk for alle gode ord om rommet til storebror!

30 kommentarer:

  1. Igjen: herlig!

    Er midt opp i oppussinga av veslejenta sitt barnerom.
    Og i natt sover storesøster i stor seng for første gang!

    Ønsker deg en god helg! :)

    Klem, cecilie

    SvarSlett
  2. Mnage flotte ideer her!

    Du også må ha en god helg.
    klem, I

    SvarSlett
  3. Heisan på fredagskvelden:)

    Tenk som han kommer til å kose seg på dette drømmerommet! Det er så mange fine små detaljer. I tillegg syntes jeg det ble så fint med fargen på veggen og kontrasten med taket.

    Du høres ut som meg når du syr...jeg roter også. Det er så godt å bare få styre på nåer en er kreativ. Men litt blir det jo å rydde etterpå da...hi.hi Gleder meg til å se puten:) Ha en fin helg, stor klem

    SvarSlett
  4. Nok en gang et fantastisk flott barnrom... Så utrolig mange flotte detaljer der...
    er nok stas for han med det flotte rommet...
    ha en riktig god helg du også...
    klem victoria

    SvarSlett
  5. Herreli å kreativ du er altså!! Blir veldig imponert :) Og gleder meg til å kjøpe hus selv, så jeg kan lage koselige rom til mine gull :)

    Kos at du ville være med på give awayen min :)

    Ha en fin kveld:)
    Gleder meg til å titte innom igjen:)
    Klem Tina

    SvarSlett
  6. Risørblå er nydelig ;o)
    Har brukt den selv, på et gjesterom i sommerhuset vårt.

    Barnerommet ser så fint og harmonisk ut!

    God helg ;o)

    Klem J.

    SvarSlett
  7. Utrolig nydelig blåfarge på veggen.
    Den noterer jeg meg bak øret, kanskje jeg får bruk for den i nyhuset ;o)

    Kos deg ikveld.

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  8. Utrolig fin farge.Fikk tipset om ditt innlegg pga jeg vurderte å male storebror sitt rom i fargen risør. å etter å sett bildene å lest innlegget ditt fikk jeg svare. Ja,jeg skal male denne fargen,nydelig! :-)
    God helg!
    Klem fra Christina.

    SvarSlett
  9. hei,
    blir bare mer og mer begeistret for dette rommet,herlige farger ,mye omtanke i dette rommet,
    så moro å kunne gjøre dette så gjennomført.
    tusen takk for titten..

    koselig at min datter tina har besøkt deg å.
    ønsker deg og dine en herlig kveld,vi har sett korsang.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  10. Gleder meg til å stelle til rommet til lille gumman.... Blir veldig inspirert når jeg ser så flott rom som du viser!:)
    En award til deg inne hos meg!
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  11. Fineste gutterommet jeg har sett!

    Well done, begge to. Gleder meg til neste kaffeslaberas allerede :)

    -be

    SvarSlett
  12. Det er et kjempekoselig rom!

    Takk for fin kommentar hos meg. Det er så godt vi kan dele av våre livserfaringer. Er veldig glad for at du fortalte meg denne lille historien, den tar jeg med meg videre!

    Ha en god helg, klem Sylke

    SvarSlett
  13. Jeg skulle også ha overhalt huset, men hadde ikke lyst i dag;)

    Håper jeg ikke har fullt så vondt i viljen i morgen!
    klem, I

    SvarSlett
  14. Nydelig barnerom du har laget . Likte veldig godt fargenpå veggene..
    Ønsker deg en riktig fin helg.
    Klem

    SvarSlett
  15. Detaljene er bare så fantastisk fine..
    Og sammen helt herlig!
    Boligpluss etc neste....
    Klemmer til alltid koselige du:)

    SvarSlett
  16. Så fint det blei. Synes eg har sett bildet med elgen før... Er det det berømte "Elg i solnedgang"?

    Ha ei fine helg

    Smil fra L

    SvarSlett
  17. Så flott. nydelig barnerom, så morro med de gamle bildene. Følger deg gjerne videre!

    SvarSlett
  18. Heihei Ralfefarfar! Her tror jeg faktisk ikke jeg har vært innom før, men etter å ha titta litt rundt kan jeg med sikkerhet si at I'll be back! Jeg elsker fargene og stemningen her inne! <3 Og det at Ralfefarfar er ei katte gjør jo ikke saken værre! ;)

    SvarSlett
  19. Tusen takk for koselig kommentar og kompliment:o))
    Så skjønt dette rommet ble! Her må da en liten kar sove godt:o) Likte veldig godt veggfargen..har en lignende på badet på hytta. Herlig!
    Har nok ikke prøvd rispute i stekeovn, dessverre. Du kan jo prøve meg svak varme og ris i et tøystykke. Må prøve ofte og kjenne når det er varmt nok. Du merker fort hvis det begynner på klumpe seg, men da har du i allefall ikke ødelagt noe du har brukt tid på å lage:o))
    Natti-natt min venn!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  20. Hei :)
    Det barnerommet har jo blitt aldeles NYDELIG!! Du er kjempeflink!
    Så dumt at du ikke kan bli med på bloggtreff da...men, du bor jo i Sør-Trøndelag du og, samme fylke ;) hehe..Jeg tenker å ha det hjemme hos meg faktisk. Vi blir ikke så kjempemange, og da er det koselig å være hjemme hos noen. Tror det skal bli bra :) Ser det er i ferd med å bli seine kvelden..huff, døgnet mitt er snudd i helt feil retning...Men litt herlig er det og da :)
    Ønsker deg en fortsatt fin helg. Klem til deg

    SvarSlett
  21. Så nydelig soverom. Liker alle de gamle bildene og andre tingene som du har. Herlig å kunne kombinere nytt og gammelt! Ha en fin helg:)

    SvarSlett
  22. For et stort og deilig rom ! Herlige farger, du er flink !!Tenker gutten er fornøyd ja :-)

    Ønsker deg en fiiin helg !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  23. Hei, så skjønt.virkelig...jeg har samme farven i det minste rommet i huset...det med hjerte på.
    :D
    Klem,M

    SvarSlett
  24. Veldig fin farge på veggen, et koslig barnerom :o)
    Ha en fin lørdagskveld,
    klem Fredrikke :o)

    SvarSlett
  25. Nydelige bilder fra barnerommet!!!
    Fantastisk og harmonisk innredet, både farger og materialer!! Helt herlig:)
    Flott forandring i forhold til hvordan det såg ut i vår. Du er bare så kjempeflink!!!
    Ha en fortsatt fin helg!
    Klem Anita

    SvarSlett
  26. åh så ,ange fine detaljer. Vakkert rom. og en slik gyngehest hadde jeg også når jeg var liten. Så den synes jeg er ekstra fin. Hihi

    Klem

    SvarSlett
  27. Å, dette ble veldig fint!!

    Bildene oser god stemning og vitner om en mor som lager en god stemning for sønnen sin:) Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  28. hei,hei..
    ..for et utrolig herlig rom du har tryllet frem!..en perfekt blanding av nytt og gammelt, unikt og personlig! Du er bare så flink!!!
    ..og så har du jo gyngestolen som ligger på min ønskeliste....i den skjønneste farge!
    Ja her inne må da dere koooose dere masse!
    moaklem
    PS! ...har du funnet noe marsipan på tilbud enda..?hihi..

    SvarSlett
  29. Oi, så flott!! En sånn gyngehest vekket minner fra barndommen :) Storebror er heldig som har fått et så nydelig rom.
    Jeg har vært litt fraværende i det siste, men det er da så mye som skjer...
    Håper det er bra med deg!
    Klem, Ingerid

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.