fredag 29. april 2016

Stue: En gave til......

 ......meg selv fra meg selv.... For en liten stund siden hadde jeg bursdag, og da benyttet jeg anledningen til å bestille noe jeg hadde ønsket meg lenge. Jeg har blitt mye mer selektiv på hva jeg bringer inn i huset, men denne kom altså under radaren. På den måten kan kjøpetrangen gå opp i tynn luft og du sparer deg for bomkjøp og nye ting som bare fyller opp i skuffer og skap. Denne planteboksen fra fermliving er solid og stabil- viktig med små barn i huset, og skulle jeg noensinne gå lei av planter (noe som neppe skjer...) kan den brukes til å oppbevare blader, bøker- eller kanskje garn og strikketøy. Ellers så har jeg selvfølgelig ommøblert litt igjen- noe som er ganske så gratis. I tillegg får man litt mosjon når man flytter en sofa på egenhånd.

2 kommentarer:

  1. Så skjønne farger hos deg. blomsterkassen passet fint inn.
    Klem

    SvarSlett
  2. great Replica Watches entry-point into the Breitling brand, and the good price matched the quartz nature of the watch. We now have mechanical Breitling watches that are in some instances less expensive than their quartz models (despite the Replica Handbags Alexander Wang fact that SuperQuartz movements are not cheap like other quartz movements). I’ve always felt that Prada replica Breitling should keep the Aerospace.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.