fredag 12. mars 2010

Spiseplass : Spisestue

Her er spisetuen vår. Jeg har fulgt med på utfordringen fra NIB- og her er  ett av mine bidrag. Det er faktisk ganske gøy å se hvordan folk har innredet spiseplassene sine. Bordet har jeg nettopp malt hvit. Det er et spisebord fra ikea i heltre-eik. Vi har hatt det noen år nå, og jeg synes rommet ble mye lysere med hvitmalt bord. Nye gardiner har jeg også nettopp sydd. Stolene rundt har vi fått helt gratis. De tror jeg skal få være slik de er- kanskje trekker jeg om setene en vakker dag...
Lampen over bordet skal vel forestille en slags løvkrone, den er veldig vakker når lyset er tent  i den. Så har jeg kjøpt billige påskeliljer på plantasjen. Jeg synes det er herlig med litt gult inne nå;)
Ønsker alle en fin fredag.

13 kommentarer:

  1. Du har det bare utrolig koselig - elsker hus med store vinduer og høyt under taket!
    Ha en trivelig helg min venn, klem Hege.

    SvarSlett
  2. Så koselig dere har det! Også så søt vinduspynt da! ;)

    SvarSlett
  3. Lampa vår!!! Me like:)
    Ha en riktig god helg:D

    SvarSlett
  4. Ah utrolig koselig!Digger stilen din. Lekkert!!!

    Ønsker deg en herlig helg:)_Mange gode klemmer fra Drøbsk:)

    SvarSlett
  5. Du får det alltid til.. Du gjør det så koseligt enten det er et barnerom, en stol eller et bord som skal dekkes... Dette kan du!!
    Se hva jeg har fått til på min blogg ;O)))))
    Har jobbet litt oppi alt vi holder på med.
    Stuen er også i gang... kommer tilbake med div. bilder derifra!!
    Gleder meg som et barn til det er ferdigt!!!

    Du hører snart fra meg;O)
    Klem B

    SvarSlett
  6. En flott spisestue! Store fine vinduer du har :o)

    Lykke til i utfordringen!

    Klem J.

    SvarSlett
  7. Jeg syns stolene var flotte slik de er jeg ja, men jeg er jo ikk ehelt hvit hehe ;)

    Skjønne pus i vinduet, vår har kortere pels og er dobbelt så tjukk. Minst. Men plassen i vinduet er den samme.

    Syns det var så fint med brystningspanel! Det laget vi her på kjkøkknet da vi bygget det om.

    God helge klem til deg!!!

    SvarSlett
  8. Ja herlig altså. Den koster 4800 i butikken, ho skulle ha 2500.Jeg betalte 1000..Hihi..Og har solgt en seng i dag så da ble den nesten "gratis" Hihi:)

    Ja lampa er kommet:) Ser jo nesten ekte ut. Bestilte den fra Larum Leg et eller annet. Ba de sende den som gave..hihi..Frekkis der ja... Såååååååååå fornøyd..Og Noah er borte og koser på den hele tida..hihi. Han er veldig gla i kaniner se.. Den blogges nok il helgen;)

    Klemmer:)

    SvarSlett
  9. Så vakker og stemningsfull spiseplass!!
    Nydelige bilder, og så koselig med pusen i vinduskarmen..Utrolig flotte vinduer, åh de likte jeg godt:)
    Ønsker deg en deilig helg!
    Klem Anita

    SvarSlett
  10. Så koselig spisestue du har. Liker godt kombinasjonen av hvitt bord og brune stoler. Jeg er på leit etter et hvitt bord selv, synes det er veldi fint. Og lampa di er flott!

    SvarSlett
  11. Så utrolig flott du har det. Likte godt kontrastene - hvitt bord, mørke stoler. Høyt tak og flotte vinduer.

    Utrolig nydelig blogg du har!!!

    Lykke til i utfordringen og riktig god helg til deg og dine :0) Vibeke

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.