søndag 7. november 2010

Stuen just nu...




Sofaen har fått besøk av slumreteppet som er ferdig (hvis man overser alle løse tråder som jeg fester sakte men sikkert). Putene er også hjemmelaget. Den ene heklet jeg i sommer og den andre laget jeg til storebror sitt rom for en god stund siden. Strikketøy og en kopp kaffe må man ha. Jeg har tenkt å lage noen julegaver selv- nemlig hjemmstrikkede votter. Jeg var ganske ivrig for noen år siden, men iveren dabbet fort av- jeg oppdaget at jeg bare hadde strikket votter til  venstrehånden;) Skal prøve å skjerpe meg denne gangen. Her har det kommet et vakkert snev av snø ute.

30 kommentarer:

  1. Koselig stue og veldig stemningfylte bilder, både varmen og lyseet... *sukk* God klem fra Heidi

    SvarSlett
  2. såå koselig. likte spesielt godt det siste bildet.. nydelig lys og flotte farger :o) Klem J.
    Ps : lykke til!

    SvarSlett
  3. Koselig stue hos deg lys og varme
    og lykke til med utfordringen
    Ha en fin søndagskveld
    klem

    SvarSlett
  4. Ah, så utrolig nydelig! Elsker det teppet over ryggen på sofaen! :)

    SvarSlett
  5. Nydelig stue og nydelig teppe:DDD Klemz

    SvarSlett
  6. Flotte og ikke minst, inspirerende bilder fra stua hos deg. Virkelig nydelig, og kreativt. Liker fargene du bruker. Falt spesielt for det siste bildet, selvom alle jo er flotte.

    SvarSlett
  7. heihei -
    å for noen skjønne bilder fra stuen din.. delikate og personlige med mange fine detaljer og stemninger - love it!
    ..enig med deg: kaffe & strikketøy = perfekt!
    ha en fin søndagskveld -
    moaklem

    SvarSlett
  8. Kjempe fint og herlige farger, masse lykke til:)

    SvarSlett
  9. Utrolig fint, og jeg er helt enig i at man må ha strikketøyet fremme:)

    SvarSlett
  10. Wow for en flott stue du har... og pusen som fikk være emd på bilde... kjempefine bilder..ønsker deg lykke til

    og en fin uke start


    klemmer

    SvarSlett
  11. Så nydelige bilder av stua di! Likte veldig godt de fine putene, slumreteppet og de sorte detaljene! Samstemt og lekkert!
    Og katten passer jo godt inn ;-) Hihi

    Ha ei super uke som kommer!

    :-)

    SvarSlett
  12. koseleg og varm stove..
    nydelege fargar..

    søndagsklem♥

    SvarSlett
  13. Nydelig!
    Ha en fortsatt fin søndag! Ta gjerne en tur innom bloggen min, og bli med på mini give away, om du har lyst. :-)

    SvarSlett
  14. Så koselig det er i stua di. Pleddet på sofaen er aldeles nydelig!

    Klem Sylke

    SvarSlett
  15. Flott bidrag du kjem med her! Verkeleg ei koseleg stove du har. Og det slumreteppet passa jo godt der i sofaen! Og nydeleg katt på siste bilete :-)
    Ha ei flotte ny veke!
    Klems

    SvarSlett
  16. Så utrolig flott og koselig stue, og nydelige bilder, vakkert lys i dem alltid ;)
    ha en fin søndag
    klem victoria

    SvarSlett
  17. Lekker stue! Elsker at du har tatt med ralfefarfar i bildet, skjønne katten:)

    SvarSlett
  18. Så koselig med stuebilder! Stemningsfulle bilder, skulle gjerne tatt en kaffekopp her ja ;)

    Er så imponert over det teppet ditt jeg!!

    Her er jeg halvsjuk etter et vannvittig kjør de siste to ukene....skal sende deg en mail når jeg har fått igjen pusten. Skjer så mye her nå. Ny storkontroll imorgen, krysser fingre. Send meg noen gode tanker....

    Stor klem!

    SvarSlett
  19. Så koselig! Det innbyr til å sette seg ned med en kaffekopp. En personlig og lun stil.
    Lykke til i konkurransen. :)

    SvarSlett
  20. Veldig koselig hos deg. Jeg liker at ikke alt er hvitt. Flott teppe du har laget. Lovely. Jeg ønsker deg en fin ny uke.
    Klem

    SvarSlett
  21. Så fin den er, koppen din!!! Kan eg spørje kor den er kjøpt, tru? :)

    Ha ei god veke!

    SvarSlett
  22. Så kult det siste bildet var:)

    SvarSlett
  23. Hei! Lekker stue du har. Og den koppen med sommerfuglen må være en fryd å drikke te og kaffe av :)

    SvarSlett
  24. Lekker stue og så fin pus!! En ekte interiørpus!!
    Hva heter skapet du har i stua? er det fra ikea?

    spør av ren nysgjerrighet og iver etter oppussing for tiden!!

    mvh Bergfrua

    SvarSlett
  25. Fin stue og nydelig pus. Lykke til :)

    SvarSlett
  26. Heisann!
    Lekker stue du har, kunne lett slått meg ned i sofaen der:-D
    Lykke til i konkurransen!
    Tusen takk for koselig hilsen , ble så glad for å høre fra deg:-)
    Tiden løper liitt for fort enkelte dager!
    Ha en fin morgen-dag,
    klem Hege.

    SvarSlett
  27. Hei!
    Strikketøy og kaffekopp må vi ha ja ;)
    Flotte bilder fra stuen din!
    Ordentlig koselig kryp opp i sofa som jeg liker!
    Lykke til med utfordringen!
    klem Laila

    SvarSlett
  28. nok en gang... fargen og lyset i dine bilder er bare... WoW!!!! Sukk...

    SvarSlett
  29. Hei!
    Liker stuen din veldig godt, nydelige farger. Du har fått min stemme:-) Kan jeg spørre hvor du har kjøpt bordet ditt?

    Elisa

    SvarSlett
  30. For et nydelig hjem du har! Jeg kom over bloggen din på "hjemme hos" på nib, og falt veldig for taklampa over spisebordet! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den?

    Ingvild

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.