torsdag 9. desember 2010

En pute her- en pute der.......


 Kan man få for mange puter? Nei- mener jeg . Det eneste er at man kan få litt problemer med oppbevaringen, for alle putene kan ikke være ute hele tiden, de må vente på tur. Nå om vinteren synes jeg det er fint med puter som luner litt, denne puten har jeg laget av en strikket hals fra H&M- kjøpt i fjor. Jeg kjøpte faktisk to stk, ene alene for å sy puter av dem. I løpet av året som har gått har den ene klart å smyge seg vekk et sted...så jeg får se om den dukker opp. Uansett- til den nette sum av 50 kroner har jeg fått en ny pute. Heklebrikken hadde jeg liggende i mine gjemmer, det er nok bestemoren min som har laget den.

10 kommentarer:

  1. Så klart man ikke kan få nok puter...
    Og
    når de ser slik ut kan man ha så mange man bare orker...
    LEKKER heklebrikke..Spesielt når det er arvegods;)

    SvarSlett
  2. Nei, det kan man helt klart ikke ;)

    SvarSlett
  3. Kan aldri få nok av puter....denne var jo bare lekker...ha en fin morgendag

    Klem til deg fra meg

    SvarSlett
  4. Så koselig pute - og så oppfinnsomt!
    Slike ting ser ikke jeg når jeg ser på vintertøy på H&M...
    Men så syr jeg ikke heller da... ;-)
    Koselig med bestemors brikke på!

    :-)

    SvarSlett
  5. Nydelig! Men må innrømme at jeg synes det er litt kipt at de tar så mye plass, imens de ligger der å venter... Putene altså:P

    SvarSlett
  6. Kjempefint og kjempesmart..

    Nattaklem :-)

    SvarSlett
  7. Så lurt det var! Koselig med lune puter:)

    SvarSlett
  8. Veldig lurt...og billig...og ikke minst fin:)
    ha en kos førjulsdag....
    klem klem

    SvarSlett
  9. Nydelig pute! Jeg er imponert over bildene, fine farger og god komposisjon : ) god helg fra Anne Lise

    SvarSlett
  10. Puter må man ha mange av! Kjemeflott pute du har laget her.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.