søndag 5. desember 2010

Jul på kjøkkenet




Jeg er ikke av dem som pynter så forferdelig mye til jul. Vanligvis henger jeg ikke opp julegardiner, men i år har jeg sydd gardiner til kjøkkenet. Slik blir det noen flere røde innslag der. Adventstjernen er hengt opp, svibler har kommet på plass. I tallerkenhylla har blå fasan veket plassen for det røde. Jeg har også store planer om å lage pepperkakehjerter til vinduene. Ute har det kommet litt sne- og det er alt andre søndag i advent. Tiden går fort i desember;) Håper dere har en fin søndag!

17 kommentarer:

  1. Åååå så fint det er hos deg...nydelig sammensatt.
    Ønsker deg en fin søndag min venn

    Klem til deg

    SvarSlett
  2. Vakkert og akkurat passa pynta..

    søndagsklem♥

    SvarSlett
  3. Så lekkert! Nydelige kombinasjoner:)

    God søndag til deg!
    Klem.

    SvarSlett
  4. Stilfult, med et nostalgisk preg. Ha en fin søndag, hilsen Wilhelmine

    SvarSlett
  5. Nydelig det var hos deg. Pent kjøkken.

    SvarSlett
  6. Sjarmerende gardiner du har sydd, liker så godt slike striper nå til jul. Likte også veldig godt tallerknene i hylla, fint med slike røde detaljer. :) Herlig kjøkken du har!

    SvarSlett
  7. det beste er å pynte sånn akkurat passe :o)
    Jeg har også laget pepperkakehjerter til vinduene i dag.. pynter de i morgen :o) lukter så godt i huset nå :o)
    Klem J.

    SvarSlett
  8. Kooselig, min bloggevenn :)
    Håper livet farer vel med deg :)
    God klem

    SvarSlett
  9. så sjarmerande kjøkken du har! Syntes det er så nydeleg med store og fine vindauge.

    Planlegg og pepperkakehjerter i mine vindauge ;O)

    SvarSlett
  10. Her var det god og fredeleg førjulsstemning! Og så har du har same adventsstjerne som eg har i kjøkkenvindauget, trur eg. :)

    God søndagskveld!

    SvarSlett
  11. Lekkre røde stoler, de likte jeg kjempe godt!

    SvarSlett
  12. Så fin syemning på kjøkkenet ditt. Pynter ikke så altfor mye jeg heller, men svibler det må jeg ha...ha en fin adventsuke...klem

    SvarSlett
  13. Spennande farger. Fint stemmning på bildene!

    SvarSlett
  14. Gosh for noen herlige farger! Denne syns iallefall jeg at burde være med blant favorittene!

    SvarSlett
  15. Elsker kjøkkenet ditt, er så flott, sjarmerende og koselig.... Er heller ikke så glad i så mye pynt, og synes det var flott hos deg enkelt og delikat akkurat som jeg liker det ;) er godt å være på nett igjen også...
    Ha en flott ny uke
    klem victoria

    SvarSlett
  16. Havregryna fjerner absolutt alt av fett og anna elende.... hehe...
    God ny uke! Klemmer ~~

    SvarSlett
  17. Hei!

    Kom over bloggen din på NIB sine sider. Eg har til no berre sett dette innlegget, men ser med ein gong at dette er ein blogg etter min smak ♥

    Skal legge meg til som fyljar med ein gong

    Ha ein fin dag!

    NB. For ein nydeleg katt!!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.