fredag 14. januar 2011

Kjøkkenet...

Et  aldri så lite bilderas fra kjøkkenet her i leiligheten. Kjøkkenet er vel det beste rommet her, det er et ganske nytt ikeakjøkken med integrerte hvitevarer. Det er faktisk ganske kjekt med ovn i god arbeidshøyde. I dag er det en uke siden vi kom hit- og jeg har endelig klart å fått ryddet kjøkkenet. Det føles veldig godt- for det er kjedelig og litt stressende når kjøkkenet ser totalt bomba ut. Nå gjenstår bare resten av fredagsvasken! Ønsker dere alle ei riktig god helg!

15 kommentarer:

  1. Kjempefint kjøkken. Så mye fint du har,
    likte godt den "krukka" med rosemønster.
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Veldig koselig kjøkken! Også så praktisk med all skapplassen og konfyren i ståhøyde. Det skulle gjerne jeg hatt om jeg skulle valgt igjen. Skjønner godt at det er deilig å "komme på plass". Mye jobb, men absolutt verdt det.
    Ha en fin helg. :)

    SvarSlett
  3. Flotte bilder!:) Elsker boksene og teppet du har under spisebordet! Hvor har du funnet det teppet da? Var rålekkert!

    Synes kontrasten mellom nytt og vintage var spennende-akkurat sånt jeg liker:)

    Ønsker deg en god helg! Klem fra meg

    SvarSlett
  4. så koselig kjøkken dere har.Mange flotte detaljer..

    ønsker deg en fin helg O=)

    klemmer

    SvarSlett
  5. Så vidunderlig kjøkken! Tror jeg flytter inn til deg med en gang!

    SvarSlett
  6. hei,
    så flink du er, tenk å ha klart å fått ryddet så mye på en uke,
    et rikitg flott kjøkken dette her.
    ønsker deg og dine en riktig god helg.
    klem fra
    sylvia

    SvarSlett
  7. Det så jo riktig fint ut....
    god helg til dere og
    klemklem

    SvarSlett
  8. Hærlege bilete! Så flotte boksar på hylla di ;)

    God helg!

    SvarSlett
  9. Fint kjøkken, og med ditt innhold; nydelig! Digger teppet og stolene! <3

    SvarSlett
  10. Så koselig kjøkken! Og det gule teppet var skikkelig friskt og flott -hadde passet perfekt på lillefrøkna sitt rom :)
    Takk for hyggelig hilsen. Jeg vet dessverre ikke hva mønsteret på teppet heter, men det opphøyde mønsteret likner på blad... Er veldig glad i det teppet!
    Ha ei fin helg!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  11. Deilig å komme på plass litt da :)
    Og det var et kjempe fint kjøkken ♥
    Koselig med noen bilderas innimellom :)

    Håper du får en nydelig helg:)
    Klem Tina

    SvarSlett
  12. Veldig flott kjøkken. Me like! :-D

    Ønsker deg en god helg.

    klem

    SvarSlett
  13. et flott kjøkken, som absolutt har fått ditt personlige preg allerede!
    Klem J.

    SvarSlett
  14. Det var som jeg sa... du får det fint uansett hvor du er ;O)
    Gleder meg til å se mere her!!
    se hvem som har satt seg som følger hos deg!!
    Jeg lover ikke full aktivitet ennå, da jeg holder på med såååå mye nå, men jeg kommer sakte men sikkert tilbake. Bare i en annen forkledning. Jobber med saken der og. Du får se om du kommer inn på min blogg ;O)
    Ha en god natt.
    Birgitte

    SvarSlett
  15. Så flott du har fått ryddet i stand på kjøkkenet, og liker veldig godt stolene dine flotte trekk de har fått på seg, og masse flotte ting du har må jeg si, ja tassenbøker har vi masse av for her er det også en stor favoritt, det og dyrebøker... veldig opptatt med dyr om dagen, ja det er sånn noen ganger, skulle gjerne hatt mange ruller med tapeter, men fikk holde med 1meter og to av de var på halvpris, så var jo litt økonomisk...
    Her er det altså full kjøpestopp, og synes jeg er flink ;) her spares det nemlig til høsten når det blir litt mindre inntekt da jeg nemlig har litt nye planer på privaten.... Blir spennende å se når dere finner dere et hus, og håper du finner deg en jobb du vil ha....
    Ha en riktig god helg
    klem victoria

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.