torsdag 24. juli 2014

Lekehytta denne sommeren...

 Etter en pause på over to måneder er jeg innom bloggen igjen. Sommer betyr tid for lekehytte- og da skulle det bare mangle at den får et eget innlegg. I år fikk jeg endelig sydd ferdig gardinene til lekehytta. Da jeg begynte på det i fjor endte det med at symaskina ble ødelagt, men heldigvis fikk jeg låne en symaskin og da ble de faktisk ferdige tilslutt.
 Lekehytta er fylt med gammelt porselen og gamle bilder pryder veggene. Serveringen består for det meste av knekkebrød...sunt og godt.
 Det gamle lekeserviset mitt har kommet på plass i en hylle, ekte nostalgi..
 Og stakittgjerdet har endelig blitt malt hvitt..Fortsatt god sommer til dere som titter innom;)

9 kommentarer:

  1. Koseligste lekehytta, og heldige barn <3
    Elsker gardinene og det gamle nipset, og ikke minst tapene!
    Klemklem

    SvarSlett
  2. Nydelig lekehytte! Her tenker jeg det er mange fine lekestunder. :)
    Fortsatt god sommer!

    SvarSlett
  3. Nydelig lekehytte! Her tenker jeg det er mange fine lekestunder. :)
    Fortsatt god sommer!

    SvarSlett
  4. Så kjekt med eit innlegg frå deg igjen!
    Den hytta er berre SÅ koseleg :-)

    Vonar du har fin sommar!

    klem

    SvarSlett
  5. Så nydelig lekehytte,koselig med lekehytte på sommeren!
    Ønsker deg ein fin søndag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. So nydeleg leikehytte! Kjekt å sjå innlegg frå deg att :D

    Ynskjer deg ein herleg kveld!

    SvarSlett
  7. great.. very beautiful http://suplemenkesehatankulitglucogen33.wordpress.com/
    http://pelangsingbadanalamimomentslimmer33.wordpress.com/
    http://obatherbalkeputihancrystalx33.wordpress.com/

    SvarSlett
  8. Hei. Hvor har du kjøpt denne lekehytta? Den hadde passet perfekt for mine to jenter!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.