Viser innlegg med etiketten hjemmebesøk. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten hjemmebesøk. Vis alle innlegg
fredag 7. februar 2014
På besøk....
...i fantastiske villa villakulla. Her bor Hilde og hennes skjønne familie. Hilde har egen blogg, den finner du her.Tusen takk for at jeg fikk knipset noen bilder hos deg Hilde;) Riktig fin fredag til dere alle.
fredag 26. oktober 2012
Hjemme hos Nina
Først må jeg si tusen takk til dere som la igjen hjertegode ord på innlegget under her- det betyr uendelig mye skal dere vite!!! Så over til noe lettere- nemlig interiør. Noen av dere husker kanskje at jeg hadde et innlegg der jeg fortalte om husbyggingen til min søster og mannen? Nå er huset ferdig- og jeg har vært på besøk. Vi bor langt fra hverandre- så det er ikke ofte vi treffes desverre. Da kan jeg jo ikke kaste bort tiden vi har sammen med å løpe rundt med kameraet- men noen bilder fikk jeg da tatt. Huset heter Vang og er fra Blinkhus. Jeg har tatt bilder fra kjøkken og stuedelen. Her er det store flotte vinduer- og utsikten er helt fantastisk. Jeg lar bildene tale for seg. Gratulerer så mye med nytt hus kjære søster, det var virkelig verdt alt strevet! Så ønsker jeg alle en fin-fin helg;)
Etiketter:
hjemmebesøk,
inspirasjon,
interiør
onsdag 12. september 2012
pip-pip....
på soverommet til min svigerinne. Vi hjalp henne med å henge opp tapeten i fjor- og hver gang vi er på besøk må jeg inn og ta en titt- for den tapeten er bare så fin. Det må være herlig å våkne til fuglekvitter hver dag- året rundt;)
Etiketter:
hjemmebesøk,
soverom,
tapet
onsdag 29. august 2012
Hjemme hos Ida. Del tre: Kjøkken
Her kommer de siste bildene fra mitt besøk hos Ida. Kjøkkenet er fra Sigdal (tror jeg), det er åpen løsning, så her er det både stue,spisestue og kjøkken. Jeg rakk ikke å ta bilder av stue og spisestuedelen- men det kommer vel en anledning igjen senere. En hel vegg med skap og integrerte hvitevarer gir masse oppbevaringsplass, og den spennende kjøkkenviften gir rommet det lille ekstra synes jeg. Det er mange vinduer i dette store rommet- så lysforholdene er veldig gode. Mannen til Ida er forresten utrolig god til å lage pai! Takk til deg Ida som åpnet hjemmet ditt- alltid spennende å ta bilder hjemme hos andre. Her skinner sola (utrolig nok)-Storebror er hjemme med forkjølelse og jeg har lovet å steke sveler til han- så må vel holde det løftet. Håper dere nyter de siste dagen av august.
Etiketter:
hjemmebesøk,
Kjøkken
tirsdag 28. august 2012
Hjemme hos Ida.Del 2: barnerom og bad.
torsdag 23. august 2012
Hjemme hos Ida: Del 1
I dag har jeg vært på et hyggelig besøk hos Ida. Hun bor i et ganske nytt hus- og det er deilig å komme hjem til noen som har det meste på stell. Mannen til Ida er en racer til å tapetsere- og det har gitt resultater både her og der. Soverommet har fått den herlige tapeten Falsterbo fra Borås på to vegger, -det blir nesten som å sove under åpen himmel dette;) I den lille loftstua utenfor kan man slappe av under blomstrende grener, tapeten her har en fløyelsaktig overflate- den er fra Borge. To takvinduer skaper luft og slipper inn deilig lys. Fortsettelse følger....
Tusen takk for hyggelige kommentarer på lekehytta-setter stor pris på det;)
Tusen takk for hyggelige kommentarer på lekehytta-setter stor pris på det;)
Abonner på:
Innlegg (Atom)

































