onsdag 14. november 2012

Hverdagsliv...

Livet består av flest hverdager, kanskje ikke like spennende alltid...og heldigvis for det- for hverdagene er undervurderte. Jeg tror de fleste som opplever store omveltninger og skiftninger i livet savner hverdagene aller mest. Storebror er i barnehagen og mannen er på jobb. Lille A er i full gang med å utforske verden- og alt er så spennende og nytt for han. Oppvasken står og godgjør seg og roper svakt på meg- men jeg motstår fristelsen til å ta den enn så lenge. Kjøkkenbordet har fått ny farge på seg- jeg syntes rett og slett at det ble for mye hvitt der inne. Kjøkkenet har også vært en tur innom Nib sine fine nye sider. Fin onsdag til dere alle;)

13 kommentarer:

  1. Så vakkert og stemningsfult..og din kvardag...heldige du :D


    Klem!

    SvarSlett
  2. Nyt kvardagen!
    Er flest av dei.
    Nydelege bilete :-)
    Fortsatt god onsdag til deg også!!

    SvarSlett
  3. For et fantastisk gulv dere har på kjøkkenet!!!
    Hverdagslivet er helt herlig!!!
    Strålende onsdag til deg:)

    SvarSlett
  4. Herlige bildet!
    Hverdagen er trygg og god og full av fine øyeblikk!
    Man skal ikke undervurdere hverdagen nei ;-)
    Så knall fint det ble med sort kjøkken bord!!!!
    Å så gøy å se kjøkenet ditt på Nib da.
    Du har jo et helt aldeles nydelig og personlig kjøkken.
    Jeg har jo så himla mye hvitt her hjemme og litt etter litt skifter farge her hehe.
    Men fortsatt er jeg glad i det lyse og lette... :-)
    Men fargen sort har virkelig fått innpass her hjemme.
    Har bare ikke fått blogget så mange av mine "sorte får" hehe.
    Alt til sin tid!
    Å så gøy å se kjøkenet ditt på Nib da.
    Du har jo et helt aldeles nydelig og personlig kjøkken.
    Love it!

    Fin hverdagstirsdag videre til deg og den lille skjønnasen din :-)
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  5. Nydelig gutt og kjøkkenbord:) Heldige du som kan nyte hverdagene hjemme:)

    SvarSlett
  6. koselige bilder
    ja, det gjelder å nyte hverdagen

    skjønne bilder inne hos NiB også
    jeg skrøt uhemmet av deg i kommentar der inne :)

    klem
    Åpent^hus

    SvarSlett
  7. Hei.
    Så koselig å se din hverdag, en vakker hverdag,
    Nydelig gulv du har, ja alt er Såå fint,
    Ønsker deg en fin kveld,
    Klem fra sylvia

    SvarSlett
  8. Eg har alltid likt kvardagane best eg,liker når ting går på det jevne og det skjer dei faste tinga,synest ofte helgene kan bli litt tunge,kanskje merkelig men har alltid likt kvardagen best:)
    Så utrulig nydelig det er hos deg,digger gulvet ja alt,så herlige farger og så gjennomført personlig stil:)
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  9. Åå, jeg blir så glad av å se på bildene dine :) Herlige farger, flotte motiver og nydelig lys :)

    SvarSlett
  10. Flott på NIB. Du har det så koselig rundt deg,og den lille på gulvet er så skjønn.
    Klem

    SvarSlett
  11. Nydelig kjøkken, og en nydelig knært på gulvet! Helt enig i at hverdagene er undervurderte- men så er det jo ikke like mye "hverdag" over dagene i mammapermisjon- jeg nyter i alle fall mine så godt jeg kan :)

    SvarSlett
  12. For et nydelig kjøkken til å nyte hverdagene i - og med en skjønn liten baby krypende rundt kan vel livet ikke bli bedre. Kjenner jeg lengter tilbake til den tiden.
    Klem og god helg til deg :)

    SvarSlett
  13. For en nydelig uro! Å det flotte spillet i flisene på kjøkkenet da! fantastiskt:)
    klem fra june:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.