tirsdag 25. mars 2014

Think pink....

 Etter å ha levd med hvite vegger på toalettet nede i snart tre år...følte jeg det var på tide med en aldri så liten forandring der. Jeg malte taket hvitt i sommer- og etter det ble det enda kjøligere med hvite vegger og mørkegrå fliser. Planen var å male det i en rosafarge- men så var det det å finne den rette da...og selvfølgelig var ikke mannen noe happy for rosa vegger...Da jeg oppdaget fargen bliss var valget plutselig enkelt..fargen kommer ikke helt til sin rett på bildene..lysforholdene er ikke de beste i kjelleren. Da gjenstår det bare å bytte lampe i taket (med en vi har fra før selvfølgelig- jeg har jo fortsatt kjøpestopp...) samt å male resten av vinduet;) Føler jeg har falt av bloggelasset- men det kommer sikkert noen innlegg herfra med veldig ujevne mellomrom fremover...





6 kommentarer:

  1. Det ble utrolig fint!! Herlig farge :)

    SvarSlett
  2. Syns de mørke flisene gjorde at fargen på veggen ikke ble for søt. Håper du fortsetter bloggingen, jeg koser meg så med innlegg fra deg! Fortsatt fin uke til deg! :)

    SvarSlett
  3. Kjempelekkert!! :) Nydelig farge! Så flink du er osm har shoppestopp!! Med et nytt hus som skal innredes blir det vanskelig å ha shoppestopp. Men tenker nå mer bevist over hva jeg kjøper, og om jeg virkelig trenger.
    Jeg også håper du titter fortsatt innom i ny og ne. :) Du tar fantastiske bilder og har en fin smak! :)
    Ønsker deg en strålende dag!
    klem

    SvarSlett
  4. Nydelig! Så vakkert sammen med de sorte detaljene. Kanskje du vil bli med på seminaret kvinner i fokus 31. mai? les mer om det her www.facebook.com/pages/Kvinner-i-fokus/1374235716186593 klem Siv:-)

    SvarSlett
  5. Pink is the new black. (",) Synes det var kult, selv om jeg skjønner at ikke hele husstanden jublet over et rosa rom... For min del synes jeg det er flott at det ikke bare er hvitt overalt lengre. (",)

    SvarSlett
  6. Åh, nå ble jeg inspirert til å begynne planleggingen av vårt bad nr 2 i kjelleren! Nydelige bilder!! :-) god uke til deg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.