lørdag 7. mai 2016

Årets blomstring.....

 I flere uker har jeg gått og ventet i spenning og bekymring på kirsebærtreets blomstring. Spenning fordi jeg har fulgt med på knoppenes utvikling hver dag- og sett de mørkerosa  knoppene kommet stadig mer tilsyne, og bekymring fordi det har vært mange frostnetter med opptil flere minusgrader i det siste. Denne våren er blomstringa ca en uke senere enn i fjor. I dag kom varmen og absolutt alle knoppene har foldet seg ut til små lyserosa skjønnheter. Jeg vet at det varer så altfor kort- så derfor er jeg stadig ute og beundrer treet. Den korte blomstringstiden gjør det nesten enda vakrere. Drivhuset venter fortsatt på planter- men det kommer nok snart håper jeg. Inne har jeg sådd litt forskjellig som skal ut i drivhuset.


8 kommentarer:

  1. SÅ NYDELEG!!
    BLIR FLOTT Å FÅ STARTE MED DRIVHUSET :-)

    SvarSlett
  2. Du er heldig som har drivhus. Et ønske hos meg også, men.... Nydelig blomstring på treet ditt. Ønsker deg lykke til med ditt første år med drivhus. Det var veødog fint også med det buede taket.
    Klemz

    SvarSlett
  3. PRECIOSAS LAS FLORES!!!
    SALUDITOS

    SvarSlett
  4. Among all Submariner models Rolex has published, I never saw a full black case on Sub, while this replica Rolex Stealth Submariner features an all black pvd case with bezel.We manufacture the givenchy replica handbags in the professional level and technology, and sell them in the cheap price as a high grade with the superb quality.This expected Runway Bag For Fall/Winter 2016 has always been the trend: Lady Dior, Miss Dior, Diorissimo, Be Dior, UltraDior, Dior Bubble, Diorama, Diorever.

    SvarSlett
  5. Hi, I am Anirudh. I am a Doctor by profession. Click the link to know more about natural remedies for bad breath from stomach.

    SvarSlett

  6. This page must be the great article in the future.
    วิเคราะห์บอล Thank you for watching.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.