tirsdag 21. desember 2010

Julestrømper...


 Julestrømpene er fylt- og venter bare på at det skal bli juleaften. Disse to nydelige julestrømpene har jeg kjøpt inne på Eplabutikken til Budeiesøm.Ta en titt inn der-hun er utrolig flink! Storebror skal få den ene julestrømpen, og den andre skal jeg og mannen dele. Egentlig skulle det vært to små gutter som hadde hver sin julestrømpe, kanskje hadde de kranglet litt seg i mellom, selv om jeg ikke tror det. Storebror var bestandig så snill mot lillebror mens han levde. Men livet blir ikke alltid slik man hadde trodd, og kanskje kan det gjøre oss litt mer ydmyke og rause mot hverandre. Det er vanskelig å vite hva folk bærer med seg inn i jula. Jula forsterker alt- både glede og sorg. Ønsker dere alle en god kveld- nå er det bare tre dager igjen;)


13 kommentarer:

  1. Sorgen kommer alltid til å være der. Julen, er som du sier noe som forsterker den. Håper i alle fall dere koser dere i julen. Stemningen på bildene er i alle fall upåklagelig.

    Rommet til storebror er nydelig.

    God Jul til deg og dine.

    SvarSlett
  2. Så fin julesokk..

    ja følelsene blir veldig forterket i denne tida..

    Håper dere får en fin førjulstid..

    klemmer =))

    SvarSlett
  3. Ja jeg tenkte på deg sist jeg var innom deg. At julen er sikkert en hard tid for deg som har mistet en liten skatt. Håper du greier å kose deg og glede deg. I bak hodet har vi jo alltid den som ble borte. Det er noen som mangler. Tenker på deg og ønsker deg en fin jul med dine.
    Juleklem fra meg

    SvarSlett
  4. Fantastiske julestrømper du har handlet, regner med at innholdet er av beste sort.
    KOm over bloggen din på en blogg runde, mange flotte bilder.
    Ønsker dere en riktig god jul

    SvarSlett
  5. Nydelige strømper!

    Passet jo perfekt til gutterommet:))

    Ønsker deg og dine en fredelig julehelg!

    Stor juleklem fra meg

    SvarSlett
  6. Så nydelig julestrømpe.... Og kan tenke meg at julen er ekstra tung, men også fin, for det er jo koselig å stelle i stand og lage fine minner for storebror.... Og juletreet under var vakkert pyntet... Ønsker deg og dine en fin jul
    Stor klem victoria

    SvarSlett
  7. Aaaaw, så fine! <3 Jeg sydde noe som, med godvilje, ligner på julestrømpe til forloved'n i dag jeg, kan virkelig ikke sy, men regner med han er mest opptatt av det som er oppi! :P

    SvarSlett
  8. Så flotte julestrømper!! Skikkelig sjarmerende at de er så store!
    Tankene mine er hos deg disse desemberdagene. Har fulgt deg siden jeg startet å blogge og du har så rett i det du skriver. Alle bærer vi med oss noe - stort eller smått - inn i julen, og alt blir forsterket i denne høytiden.
    Jeg ønsker deg og dine en nydelig jul; tre som leter etter gaver i koselige julesokker, med en liten engel tilstede i hjertet!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  9. Fine julestrømper du har kjøpt. Jeg ønsker deg og din familie gode juledager sammen. Livet blir ikke det samme når en opplever sterke påkjenninger. Og jeg er så enig med deg, vi trenger å være rause med hverandre.

    Verm klem fra meg :)

    SvarSlett
  10. Nydelige julestrømper!
    Alle følelser blir forsterket i jula, husk å ta vare på hverandre.
    Klem fra Igi

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder og nydelige ord :) ønsker deg en fin julefeiring og masse gode ønsker for det nye året!! Tror jeg må ordne min egen julestrømpe i år, ettersom mamma'en befinner seg på andre enden av landet ;-) juleklem

    SvarSlett
  12. Fargerik og herlig julesokk!!

    Det er sikkert og visst at julen får frem både hyggelige og mindre hyggelige minner:) Og en flott mulighet til å skape nye minner og flotte tradisjoner for meg selv og mine barn:))

    Nyt dagene og riktig god jul til deg:))
    Juleklem fra anita

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.