lørdag 8. desember 2012

Julepyntet kjøkken.

Her hos meg er det mye som gjenstår før det blir jul, særlig gjelder dette ting som handler om rydding og  vasking, og jeg har fortsatt et bittelite håp om at vi skal bli ferdige på soverommet før jul, for jeg har nemlig stor tro på at et par nye klesskap vil sikre orden og harmoni i hjemmet...kanskje...Uansett så er det fortsatt leenge til juleaften- så jeg har plenty med tid;) På kjøkkenet er det kommet opp litt julebelysning, tallerkenhyllen har fått røde tallerkener og jeg har investert i et lite juletre som jeg har tenkt å plante ut til våren.






23 kommentarer:

  1. Hei!
    Så hyggelig det er hos dere, og så fine juledetaljer! Det er de små detaljene som teller, og ikke minst når det blir litt rødt her og der! Her kommer det sidgende, litt nytt hver dag, og det er så hyggelig! Akkurat nå dufter det av pepperkaker over hele huset, og det er jul med stor J for meg! Ha en flott 2. adventhelg!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  2. Ååå så utrolig koselig!
    Det røde Green Gate serviset har jeg også og det kommer frem til jul.
    Kos! Nyt førjulsdagene!
    Vi er på hytta, men rømmer hjem nå etter å ha sett
    værvarselet om at store mengder snø og vanskelig føre er i vente i morgen.
    Får vel hive meg rundt og få pakket sammen her ;-)
    Fin lørdag fine deg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Wow, jeg har lige opdaget din blog og jeg elsker din stil. Dit køkken ser så hyggeligt ud.

    Måske har du lyst til at besøge min blog. Jeg er tysk, men taler lidt dansk.

    Klem Sallz

    SvarSlett
  4. Hei.
    Åå så fine bilder,
    Du er flink,
    Ha en din helg,
    Klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. Fantastisk stemning og bilder!
    Bilde nr 2 la jeg min elsk på ;)
    Masse lykke til og ønsker deg en fin førsjulstid...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. Nydelege bilder, liker spesielt bilde 2 og 3.
    Så utruleg fint hos deg!
    Klem frå Mari

    SvarSlett
  7. Ååå..Så herlige bilder!
    Kjøkken-julestemning til tusen:)

    SvarSlett
  8. Det er ikke så mye som skal til for å skape stemning og følelsen av at her er det mer godt i vente. Bare det å skifte ut tallerknene er jo et virkemiddel i seg sjøl.

    Jeg liker kjøkkenet ditt, flotte bilder. (",)

    SvarSlett
  9. Vakkert, vakkert!! Lyslenkja i kjøkkenvindauga var heilt herleg..er den mogeleg å få kjøpt noko stad? :D

    God sundag!

    SvarSlett
  10. jeg bare elsker bildene dine og hjemmet ditt. nydelig og alltid like inspirerende.

    SvarSlett
  11. Ser utrolig koselig ut - fine detaljer :-)

    //Jorun

    SvarSlett
  12. Nydelige bilder. Masse lykke til i utfordringen :)

    SvarSlett
  13. så nydelige bilder. Og den lyslenken med stjernene var bare helt smashing! Love it :)

    Ha en fin adventstid videre.
    klem

    SvarSlett
  14. Hvor er jeg på trykk sa du?

    Elsker den lyslenken. Det er watt og veke, sant? Har sett etter den, men beslutningsvegring, vet du. Nå ble det HD denne gang, har hatt lyst på den så lenge. Håper på litt julepynt salg i januar som vanlig ;)


    God klem!

    SvarSlett
  15. Jo, jeg visste det skulle komme en reportasje, men har jo ikke snakket med dem fra Boligpluss selv, så jeg visste ikke hva de ville skrive. Må visst kjøpe bladet jeg da ;)

    Her bakes det sandkaker mens jeg ser på solsidan, blir nok et svidd brett eller to tenker jeg ;)

    SvarSlett
  16. Så fine bilder som alltid. Syns det var lekkert det med sukkerstengene i skålen...og som alltid: du har et nydelig hjem. det har jeg sagt før og jeg mener det. Ikke veeeldig julepyntet her heller. Mye gjenstår...men men, sånn er det bare. Ønsker deg gode dager - uten for mye stress og kav, men håper du kan nyte dagene og kose deg. mange klemmer herfra

    SvarSlett
  17. Nydelige bilder, og den lyslenka med stjernene var utrolig fin. Du er virkelig flink til å lage det koselig og personlig rundt deg :)

    SvarSlett
  18. her var det riktig flott! :)

    *Mari*

    SvarSlett
  19. Et fantastisk bidrag som alltid. God jul!

    SvarSlett
  20. Riktig så vakkert du har det!! ♡
    Ønsker deg en fin uke.
    Klem Caroline

    SvarSlett
  21. Hei
    Aldeles nydelig kjøkken! En fryd å se.
    Jeg lurte på om jeg kunne spørre deg om de jieldelampene du har montert over kjøkkenbenken din. Er de en egen modell, eller er det slik at man kan montere bordmodellen på vegg også?

    SvarSlett
  22. Hilsen Beate ;o)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.