onsdag 12. desember 2012

Stue: engler og stjerner......

 Engler hører julen til- synes jeg da, og disse får frem minner om den tiden da jeg samlet på glansbilder- en gang for lenge siden. I år har jeg kjøpt meg to nye adventstjerner, en i hvitt og sort og en i blått med litt forskjellige farger. I dag har jeg lyst til å anbefale dette blogginnlegget, skrevet av fineste Spirea. Hun skriver en tankevekkende blogg som heter Hjertespor- hvorfor den heter det skjønner du om du tar turen innom den.

11 kommentarer:

  1. Nostalgiske engler. Fine engler. Englemagi.
    Spirea er også en engel med sine inspirerende og tankevekkende innlegg.
    Nyt den hvite, vakre onsdagskvelden! :-)

    SvarSlett
  2. Nydeleg innlegg frå deg.
    Glad du viser veg til Spirea..
    Godt nokon har evne til å sette ord på ting!

    Adventsklem

    SvarSlett
  3. Så utrolig nydelige juleinnlegg det er her hos deg!!
    Blir i skikkelig julestemning her :)
    Kjøkkenet ditt er bare sååå fint!
    Kan jeg spørre hvor mye som er vanlig å betale for ett lekretre,
    er det ikke det de heter? ;)

    Varme klemmer fra Ida

    SvarSlett
  4. Så nydelig innlegg og dei fineste bildene,du pynter så fint og så nydelig stjerne du har i vinduet,vakker:)
    Her er det komt masse snø så det er så koselig julestemning,elsker det og håper det varer!

    Ein fine kveld til deg!
    Klem klem

    SvarSlett
  5. Så fin julestjerne, og ja jeg er enig med deg ang englene. Glansbildeminne! Ha en fin førjulstid.
    Klem

    SvarSlett
  6. SÅ VAKKER HEIM DU HAR!
    FINE DAG TIL DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder ... i skarp kontrast til det tankevekkende innlegget du linker til. Det er sårt og rart å tenke på at det som er det fineste for så mange av oss, bare fremhever det vonde for andre.
    Klem og gode tanker til deg i adventstida :)

    SvarSlett
  8. Nydelig! Og elsker kjøkkenet deres!

    SvarSlett
  9. Nydelige engler og pynt ellers. Ønsker deg en fin siste uke før advent.
    Klem

    SvarSlett
  10. Oj den puta!!!! Mamma broderte en sånn når jeg var liten. Fin du har det!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.