mandag 3. februar 2014

Tapet på kjøkkenet..

 ....er veldig fint og stemningsskapende synes jeg. Vår tapet heter Edvin og er fra Sandberg. Den fins i flere fine farger, vi har en lyseblå variant. Når vi engang flytter inn i det gamle huset jeg drømmer om (jeg elsker gamle hus- og mannen kunne tenkt seg et helt nytt hus for å slippe vedlikehold og oppussing..motsetninger tiltrekker hverandre heter det jo..)så kunne jeg tenkt meg denne i en lysegul variant i gangen..ser det levende for meg her jeg sitter;) Jeg hadde såvidt begynt å samle på gamle rammer før kjøpestoppet innhentet meg. Denne fant jeg frem fra skuffen og satte en bit av en tapet i- en veldig enkel og gratis fornyelse. Kunne du hatt tapet på kjøkkenet?



18 kommentarer:

  1. Det var en veldig koselig og nostalgisk tapet!
    God mandag :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig at du likte tapeten- er veldig glad i den selv.

      Slett
  2. Nydelige bilder, så fin tapet, herlige farger. Lykke til i utfordringen din!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  3. Bare elsker bildene dine! :) Tapeten på veggen og i bildet var superfine! :) Lykke til i utfordringen!
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig at du liker bildene mine Bella. Tusen takk;)

      Slett
  4. Likte dette veldig godt! Du har en herlig, helt særegen stil som jeg bare er sååå svak for! :)

    SvarSlett
  5. Herre....jeg glemte helt å se på tapeten pga
    de nyyyydelige bildene med alle de søte detaljene,
    så måtte scrolle opp igjen:)
    Elsker bildene dine! Klokka var fantastisk:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  6. Ja jeg kunne godt tenkt meg tapet. nå har jeg glassfiberstrie. Usj og æsj så lei jeg er av den da. Kjekt å se dine vegger.
    Klem

    SvarSlett
  7. Nydelig tapet :) Ser at du også er glad i Pukkate ;) Ha en deilig tirsdag!
    Klem Merete

    SvarSlett
  8. Vidunderlig vakkert,sjarmerende,varmt ,innbydende og gode farger man blir godt humør av!!! Herlig,herlig :))))
    tenke seg til,jeg skal i dette øyeblikk akkurat til å henge opp ny tapet på kjøkkenet vårt,etter en liten malingsrunde og litt flekking "måtte" jeg ha ny,hihi (flekkene kunne ha kommet på gamletapeten med vilje)!Siklet lenge i Sandbergbøkene også,så utrolig mye tidløse fine tapeter de har :))
    Klart vi må ha tepet på kjøkkenet også,og alle andre plasser det går an - det finnes jo så mye fint!"!!

    Lykke til i utfordringen!!!

    Toveklem.)

    SvarSlett
  9. Koselige bilder med mange fine detaljer og en yndig og "gammeldags" tapet!
    Helt skjønn!
    Lykke til!
    Mette

    SvarSlett
  10. Så fin tapet! Og så koselig hjørne med skjønne detaljer:-)

    SvarSlett
  11. Liker liker liker - alt!!
    Lykke til! :-)

    SvarSlett
  12. Så mye fin tapet du har. Flott denne på kjøkkenet. Likte også godt den med liljekonvall, må jo være vår/sommer hele året i det rommet. :) Lekkert. :)

    SvarSlett
  13. Tapetet er lekkert, og jeg koser meg med å se bildene av alle skattene du har på kjøkkenet.

    SvarSlett
  14. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.