søndag 3. mai 2015

Green fingers...

 ...or the art of letting go. I bought this oxalis a couple of years ago. When fall came and it started to look tired, I put in a cold bedroom- and forgot all about it...until spring came along. The poore oxalis looked very dead indeed..so I threw it out. But then I discovered some strange tubers in its soil...and to cut the story short; today I have two Oxalis instead of just the one...so maybe letting go is a good thing after all.
 Recently I have been bissy knitting this claradress for my niece.

6 kommentarer:

  1. Svigermora mi har en sånn som jeg misunner henne litt. Selv ante jeg ikke engang hva den het før nå... (",)

    SvarSlett
    Svar
    1. Få henne til å dele den i to til neste vår;)

      Slett
  2. Så flotte Bilder du viser her, lykke til med strikkinga, det er en nydelig kjole!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt å høre- blir godt å begynne med nye strikkeprosjekter snart;)

      Slett
  3. Hei, WOW så nydelige bilder :-) Titt gjerne inn og vinn lunsj for 2 og glassblåsing ved Hadeland Glassverk :-) klem Siv :-)

    SvarSlett
  4. Hei! Jeg har nylig oppdaget bloggen din og takker for mye god inspirasjon. Liker at du har så mye farger og liv i interiøret! Vi vurderer å bytte gulv og jeg ser at dere har et nydelig heltregulv i stua. Kan jeg spørre hvilken type det er, hvor dere har kjøpt det og om dere har behandlet det med lakk i etterkant?

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.