tirsdag 22. desember 2015

Snart jul....

 ....og plutselig så kommer det et innlegg herfra- med uklare bilder-tatt inne på et mørkt kjøkken med hverdagsrotet inntakt....poenget er i alle fall at kjøkkenet har fått ny farge siden sist- innredningen er blitt malt i fargen minty breeze fra jotun lady. Tror jeg er ganske fornøyd med resultatet- men blir nok enda mer fornøyd når dagene blir lysere og mer naturlig lys kommer inn på kjøkkenet. Heldigvis så har sola snudd! Håper dere får en fin jul hvor enn dere måtte befinne dere;)

5 kommentarer:

  1. håper jula di var god
    ønsker deg alt godt for det nye året
    klem fra Åpent^hus

    SvarSlett
  2. ÅÅÅ, det ble smaskens fint!

    Jeg hadde sååå lyst til å male innredningen, men jeg har den der glatte Adel innredningen, og var så redd malingen ikke skulle henge ordentlig. Ble veldig inspirert nå da, når jeg så hvor fint det ble hos deg! Kanskje jeg må prøve, så Anettes Hus hadde gjort det på samme innredningen nå, så det går jo an!

    Jeg har samme innredning som du har på kjøkkenet på vaskerommet, og når vi bygger om vaskerommet utpå våren, så skal den absolutt få seg et strøk.

    Pussing-vasking-heftgrunn, eller?

    Håper dere har fine dager i det nye året! KLem ;)

    SvarSlett
  3. Den planta som henger i kjøkkenvinduet (misjonsplante ?) hvordan steller dere den slik at den overlever. Jeg har prøvd flere ganger, men hos meg kommer det brune flekker på baldene etter en stund og så dør den. Hilsen Inger

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg gir den vann når den er helt tørr-også tror jeg den vil ha mye lys.

      Slett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.