fredag 3. juni 2011

Skyggeblå...

 ...i stua. Mannen synes  den er mest grå, mens jeg insisterer på at den er blå-grå...Det kommer vel an på øynene som ser tenker jeg. Vi har malt med pure coulor fra Jotun. Stua mangler fortsatt lister som dere ser, og kontaktene har jeg tenkt å male i samme farge som veggene. Vi skal ha tapet på to av veggene i stua, men den må jeg bestille først. Gulvet er vi veldig fornøyde med...det ble en utrolig forskjell fra den nedslitte parketten som var her fra fra før....så gjenstår det å se når stua er helt ferdig;) Nå er det skikkelig herlig sommervær her, måtte det bare vare...Ønsker dere alle ei riktig god  helg!

11 kommentarer:

  1. utruleg behageleg og fin farge,
    heilt klart BLÅ-grå ;O)

    og golvet var nydeleg, som ein draum...
    min furudraum blei nedstemt frå alle hold, så det blir kvitlakka eik på meg... jaja, det duger vel det òg! :O)

    ønsker deg ei herleg helg

    -klem

    SvarSlett
  2. En fin, og spennende farge. passet godt til syrinene. Så heldig dere er med godvær! Her nord er det kaldt nå.. men, ser det er meldt godvær her fra onsdag, håper det. :)

    SvarSlett
  3. En nydelig fin farge behagelig å se på
    Gulvet var jo bare lekkert.

    Ha en strålende helg
    Klem til deg

    SvarSlett
  4. Absolutt en nydelig blåfarge! Gulvet ble kjempefint det også.
    Klem

    SvarSlett
  5. Fine bilder - som alltid! :) Og - fargen er da blå-grå! ;)

    God helg til dere og håper dere får beholde været, da. Her er det grått, men fin temperatur, og uansett - været kan vi ikke gjøre noe med, så da får en ta det en får med et smil!

    Klem fra Solrosa

    SvarSlett
  6. ...du har helt rett, Skyggeblå ER en blå-grå tone :o)
    Hilsen Nina K, - fargedesigner i Jotun AS.

    SvarSlett
  7. Vakkert det blir..
    Spennande å pusse opp..

    Ynskjer deg og dine ei flott helg!

    SvarSlett
  8. hei.
    nydelig farge, den er blågrå så absolutt, nydelige bilder,
    ja er det ikke nydelig med varmen å sola,
    må nytes.
    ønsker deg en flott helg, klem fra sylvia

    SvarSlett
  9. Pure coulor... Wow, den var nydelig matt!

    SvarSlett
  10. Virkelig en nydelig farge... blå grå i mine øyne...

    vakkert !

    Nyt helgen
    klem Kerstin

    SvarSlett
  11. I love skyggeblå...Fantastisk lekker!
    DEN fikk jeg superlyst på! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.