torsdag 11. august 2011

Nesten ferdig....




Bloggelysten er ikke helt på topp om dagen, men det er kanskje fordi det er litt for mange uferdige prosjekter rundt omkring... Vi er nesten ferdig med stua, det mangler taklister, noen kontakter og vi trenger kanskje litt lys i taket etterhvert. Pelargoniaen kjøpte jeg som liten stikling på Blåfarveverket, nå har den vokst seg ganske stor, og bladene lukter peppermynte. Sola tittet frem i dag, men det kjennes ut som høsten er på vei- håper jeg tar feil, og at vi får en flott ettersommer.

17 kommentarer:

  1. Kjempefint med den tapeten. Synes den gjorde seg godt i stua hos dere. :) Bordet og stolene er flotte til.

    SvarSlett
  2. En nydelig og stilfulll stue. Du er flink til å sette sammen flotte og stemningsfulle miljøer.

    Kjenner meg igjen i det du skriver om bloggelyst. Når mye er halvferdig blir det liksom ikke så veldig morsomt å blogge.

    Gleder meg til å se mer av huset jeg.

    Ha en fin kveld,
    klem,I

    SvarSlett
  3. Ser veldig fint ut! Mange nydelige blåfarger - en luftig stemning.
    Klem

    SvarSlett
  4. Så fint det blir hos deg.......nydelig fint
    Fin kveld ønskes deg
    Klem

    SvarSlett
  5. Hmmm nydelig som alltid hos deg, du lager så fin stemmning i dine hjem.... Kjenner det helt hit, ser ut som et hyggelig sted å være....
    Og de fine fine stolene dine... Sikler veldig på eames stolene i sennepsgul jeg da der du bestilte dine, men spørs om mannen er like fornøyd med flere stoler i hus... thi hi han mener jeg har stol dilla ;)
    klem victoria

    SvarSlett
  6. Åhh..du tar sååå fantastiske bilder. En ting er jo selvfølgelig at du har masse vakre motiver, men jeg elsker bildene dine!! Gleder meg til jeg blir bedre kjent med kameraet mit...

    Hærlig dus tapet, nydelig med stoler i forskjellige stiler og fargetoner og kartellampa...ja, den kartellampa...Kommer den noen gang hjem til meg ;)

    Skjønner godt at ikke blogging blir prioritert når det er tusen andre ting på tapetet...gjør det når du har tid og lyst. Det skal jo bare være noe overskuddsmorro...Go klæm fra mæ

    SvarSlett
  7. Ja det er en stor jobb, og skulle helst hatt det ferdig i går, men det blir så fint og det ser mer ut som et soverom enn det noen gang har gjort..... Blir så fint tilslutt... og har en smule for mange stoler her også, skulle nesten hatt større hus... thi hi
    men stoler er jo ikke det verste å ha dilla på ;)

    SvarSlett
  8. Sukk* Så nydelig!! Elsker tapeten, og fargene du har valgt på de ulike stolene..love love love!!

    SvarSlett
  9. Så fiiiint dere får det! Tapeten var nydelig, og det passet så godt med det litt grove teppet og de ulike stolene rundt bordet... Du er så FLINK! Skjønner at bloggelysten daler litt når man har mye å stå i med; men tenk så mye du har å vise frem etterpå! Elsker fremdeles dine nydelige bilder! Lekkert var det!

    :-)

    SvarSlett
  10. Nydelig tapet---- uferdige prosjekter er det her og ...hvis det er en trøst O=)

    prøver å ikke la det stresse meg...

    herlige bilder... liker blandingen av stolene dine jeg..

    ha en fin helg
    klem O=)

    SvarSlett
  11. Hei igjen :-))

    Lenge siden sist ! Fargene du bruker er bare såååå fine . Du er kjempeflink ! :-)

    SvarSlett
  12. Fantastiske fargekombinasjon på stolane dine ♥

    God helg!

    Hanne

    SvarSlett
  13. Veldig flott tapet.Ikke rart du ikke har tid eller lyst til blogging. Det varierer jo hos oss alle. Du har sikkert masse på gang i huset nå- Ønsker deg lykke til.
    Klem

    SvarSlett
  14. Vakre bilete!

    Lykke til med innspurten..
    men vert ein nokon gong ferdig ;-)

    SvarSlett
  15. så flott du har fått det!!
    nydelig!
    sånt må det vel bli blogglyst av??!
    massevis av fin inspirasjon her i alle fall. takk som deler

    sommerhilsen fra
    Åpent hus

    SvarSlett
  16. Du er utrolig flink !! Så delikat, elegant, trendy og personlig du har det. jeg liker smaken din utrolig godt. Gleder meg til å se blder tatt av deg. Og tusen takk for at du likte mine....ja jeg er vel kangje veldig personlig på bloggen....men det er meg...er sånn i RL også. Ikke at jeg buser ut om alt. Min familie og relasjoner til min familie og oinneste tanker er private. Noen lker at jeg er det...de fleste, men noen liker det ikke...

    Ha en kjempefin helg med familien :) Stooooor klem

    SvarSlett
  17. Nydelige bilder og herlig harmoni =)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.