torsdag 7. februar 2013

Kontraster i interiøret...

...på kjøkkenet. Den største er kontrasten mellom disse bildene og slik kjøkkenet ser ut til vanlig....men sånn er livet. Er et rom ryddig- så er sjansen stor for at rommet utenfor ikke er det. På kjøkkenet har jeg skapt litt kontraster i interiøret ved å male både tallerkenhylle og bord i dempet sort. Jeg har fått opp en gammel kjøkkenklokke som jeg kjøpte på et miniloppis for 50 kroner engang. Jeg har ikke fått klokken til å virke- så her står altså tiden stille- men to ganger i døgnet viser den faktisk riktig tid også- ikke så verst det heller;)

15 kommentarer:

  1. Utrolig lekkert:) det nest siste bildet var favoritten! Du får til så nydelig stemning i bildene dine, hur gjør du det tenker jeg!

    SvarSlett
  2. Hei, WOW så mye kult og spennende i ett rom:-) Nydelig stemning som alltid:-) Fin torsdag! klem Siv:-)

    SvarSlett
  3. Elsker kontrasten mellom gulvflisene og mattene oppå:=)
    Masse lykke til....
    klemklem

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder! Elsker fargene! Hihi, ikke verst med en klokke som viser riktig tid to ganger i døgnet. :)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Du har det så utrulig flott,lekkert og så fine farger og materiale:)digger alt!
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Så flotte og herlige bilder til å bli glad av! :) Likte alt på kjøkkenet ditt, kult med en annen farge på eames stolene enn hvit og sort :) Lykke til, tenker dette når høyt opp! Klem

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder! Elsker gulvet og bordet ditt :D Masse lykke til!
    klem interiør freak

    SvarSlett
  8. Nydeleg bidrag! Eg elsker kjøkenet ditt:))

    SvarSlett
  9. Elsker det siste bildet der!! Helt herlig.. Digger fargene!

    SvarSlett
  10. Jeg har virkelig sansen for kjøkkenet ditt. Er du fornøyd med flisene?

    SvarSlett
  11. Sukk. Aldeles nydelig. Jeg kunne kost meg glugg ihjel på et sånt kjøkken. Lykke til i utfordringen, og ha en finfin torsdagskveld. :)

    SvarSlett
  12. Et helt fantastisk bidrag! Du er en enorm inspirasjon:-) Elsker stolene rundt bordet. Ja, elsker vel i grunn alt ved disse bildene;-)

    Ønsker deg en strålende fredag!

    Klemmer

    SvarSlett
  13. mitt favorittbidrag! digger kjøkkenet ditt ;)

    SvarSlett
  14. Utrolig flott kjøkken!
    Mange fine kontraster, digger de ulike stolene, bordet og flisene på gulvet :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.