lørdag 6. desember 2014

Stille på bloggen og små forandringer i huset.

 Plutselig var vi kommet til desember, Det skjer ikke så mye spennende på interiørfronten- men på kjøkkenet har det blitt noen små forandringer i høst. Nye tepper i plast fra Brita Sweden og to fargeklatter av noen lamper har erstattet de grå som hang over kjøkkenbenken tidligere. Jeg har en ting for lamper tydeligvis. I dag har ungene besøk av to søskenbarn - og det betyr at det blir baking av julekaker senere i dag;) Ønsker dere ei riktig fin adventstid- vi har fått et fint lite dryss av snø ute- så vinterstemningen er absolutt til stede.

16 kommentarer:

  1. danke für die zuckersüßen bilder!!! einen schönen nikolaus und 2. advent wünscht angie

    SvarSlett
  2. Gratulerer med nye, fargesterke kjøkkenlamper! Herlig!
    God adventstid til deg, også :)

    SvarSlett
  3. Uansett vakkert! Likte dei nye lampane dine, men elska dei du hadde før :D
    Klem og eg ynskje deg og dine ei herleg førjulstid :D

    SvarSlett
  4. Så fint!
    For meg er Advent viktig.
    Så hjå meg er det lilla som gjeld ei stund til ;-)
    Takk for gode tankar!

    Adventsklem

    SvarSlett
  5. Elsk på bildene, stemningen og de gule nye tingene dine ;) Utrolig fin stemning, og de gule detaljene passer perfekt inn <3 Takk for fine ord hos meg, og er veldig enig i at ikke alle oppussingsprosjekt er like morsomme, men heller kjedelige! Men sånn er det vel:) Håper formen er god og ønsker dere en finfin førjulstid og julefeiring <3 Håper vi sees snart! Klemklem

    SvarSlett
  6. Kjære gode deg, så er jeg innom deg igjen - og håper du har det godt der du er i livet ditt nå. Utfra bildene her, har du det iallefall vakkert - som alltid :) jeg gleder meg til å henge litt med deg igjen, sånn på sidelinjen og lese på bloggen din - også ønsker jeg deg en fin adventstid herfra til deg :) klem klem

    SvarSlett
  7. Godt nytt år fine du. Håper du har gode dager og at året har begynt fint. sender en klem din vei <3

    SvarSlett
  8. very good
    i like this
    http://suplemenkesehatankulitwajahglowenhanz.wordpress.com/

    SvarSlett
  9. very nice.. thanks for sharing
    http://obatherbalfistulaanipalingampuh33.wordpress.com/
    http://obatherbaldisentriakut33.wordpress.com/
    http://obatherbalispatradisional33.wordpress.com/

    SvarSlett
  10. Looks very warm home, like the color of the wallpaper!

    SvarSlett
  11. Hei! Du har så mange fantastiske tapeter! Hvor kjøper du disse?
    Hvor er den på kjøkkenet fra? :)

    SvarSlett
  12. Awesome work.Just wanted to drop a comment and say I am new to your blog and really like what I am reading.Thanks for the share

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.