mandag 9. februar 2015

Årets første innlegg på bloggen...

 Innimellom savner jeg å knipse bilder- og når det i tillegg har blitt noen små forandringer i stua, så syntes jeg det kunne rettferdiggjøre et nytt innlegg på bloggen. For jeg har endelig fått tak i et slik boucherouite teppe. Og endelig kom jeg på hva som kunne erstatte noen svarte lave bokhyller som har vært som et åpent sår i stua- fylt med rot og støv- løsningen ble to metallsjenker fra ikea! Deilig å kunne gjemme rotet bak lukkede dører...

6 kommentarer:

  1. SÅ herlig!
    Likar din varme friske stil :-)

    klem

    SvarSlett
  2. Akk så nydelig det er hos deg<3 Elsker fargene, lyset og stemningen du klarer å frembringe <3 Gleder meg til å komme på besøk, forhåpentligvis veldig snart :) Ha en fin dag med skjønnasen din:) klem

    SvarSlett
  3. Oioioi, så flott! Så fint å få se et av de karakteristiske innleggene dine igjen. Fargene i bildene dine er så fantastiske, og hjemmet ditt ser helt fantastisk ut. Ha en fortsatt finfin tirsdag. :)

    Klem fra Monja

    SvarSlett
  4. Har sagt det før, og sier det igjen: Liker stilen! (",) Trivelig å se gode bilder fra deg igjen!

    SvarSlett
  5. Fantastisk fint! Og det teppet du strikker på blir så fargerikt og herlig! Håper du har fine permisjonsdager!

    SvarSlett
  6. So beautiful, i have just discovered your blog and i am going to visit it very often!!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.