mandag 10. oktober 2011

Barnerom: Endelig noe på veggene....

Ting tar tid, men nå har det endelig kommet litt bilder opp på storebror sitt rom. Tallerkenhyllen ble også hengt opp igjen. Nå gjenstår bare gulvlistene, vi har egentlig tenkt å skifte gulvet her inne- men jeg tror vi kommer til å male det i første omgang. Nå har storebror det eneste rommet i huset som er ryddig, jeg har flyttet mesteparten av lekene hans ut på naborommet, men det varer nok ikke alt for lenge før han har flyttet dem tilbake;)

14 kommentarer:

  1. Så fint. Tapeten er så morsom. Hadde vært noe for jenta mi som eeeeelsker hester;)
    God natt herfra....
    Marte

    SvarSlett
  2. den tapen er jeg SÅ forelsket i !!
    du er min favoritt i NIB utfordringen, med den
    ikkeovermalbare også:)
    elsker interiørstilen din og det du gjør:)
    klem fra Tone

    SvarSlett
  3. hei :)
    lenge siden sist!
    Så fint det ble, vi står på trappene til å pusse opp storebrors rom vi også, ikke helt sikker på hvor vi ender, han har litt meninger den karen der :)) (han er 8 år)

    Klem og god uke!
    Hilde Iren

    SvarSlett
  4. Dette var skikkelig lekkert. Nydelige farger.triveli rett og slett.

    SvarSlett
  5. Så nydelig og stemningsfylt barnerom:)) Elsker tapeten, møblene, lekene, bildene..virkelig vakkert!!!
    Ha en fin uke:)
    Klem Anita

    SvarSlett
  6. Kjempefint, ble det - rett og slett.
    Du er utrolig flink til åp få ting til å passe sammen !

    Ønsker deg ei fortsatt fin uke :-)

    SvarSlett
  7. Vittig at jeg har noe ala samme innlegget idag;) Utrolig flott rom, og lekre vegger!!

    SvarSlett
  8. Nydelig flott barnerom! :)

    Ha en fin kveld, klem.

    SvarSlett
  9. Så flott rom!
    Herlige farge kombinasjoner.
    Klem

    SvarSlett
  10. håper vi kan bytte en stikling med hverandre, den er nydelig den der : ) har en fin en jeg også som jeg tror du vil like....med duse kremgule blomster, vakker og sart...


    klemmer

    SvarSlett
  11. Where did you get the wallpaper? Im in love!

    SvarSlett
    Svar
    1. The wallpaper is from the swedish company Sandberg. Hope you get this message

      Slett
  12. Hvor fikk du bakgrunnen? Jeg elsker det!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.