mandag 24. oktober 2011

Kjøkken: Farvel til øya....

....det tar sin tid før vi får begynt med kjøkkenet. For en stund siden tok vi ut den store kjøkkenøya, og det ble litt mindre rødt på kjøkkenet. Skjenken- som egentlig er et skap (som egentlig skulle vært helt ferdig i fjor)- har gått fra hvitt til grønt (det er lov å forandre mening underveis har jeg funnet ut) Over skjenken er det kommet opp en hylle, som egentlig skal være en helt annen plass på kjøkkenet den vakre dagen det blir ferdig. Oliventreet har rukket å bli ett år, det stod ute i sommer og trivdes med det. Nå kommer det sikkert til å begynne å miste blader etterhvert som dagslyset blir mindre og mindre. Bambiene er salt og pepperbøsser. Ønsker dere en fin ny uke.

10 kommentarer:

  1. Åh, så nydelige bilder - som alltid! Du kan virkelig kunsten å vise fram det vakre i det hverdagslige! Lekker skjenk, og de skjønneste salt- og pepperbøsser!! Søøøøte!

    Ha ei fin uke videre, kjære du!
    :-)

    SvarSlett
  2. Bordet ditt er helt nydelig! Og ellers veldig fine bilder ;)
    God natt :) Hilsen Grete

    SvarSlett
  3. Så koselig dere har fått det!
    Mange fine detaljer. Bambiene er jo bare helt skjønne.♥
    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Oi oi oi!!
    Her skjer det!!
    Så gøy!!
    Du har ikke kastet øyen???
    Jeg tar den gjerne imot , til mitt arbeidsrom ;O)))))))
    Birgitte

    SvarSlett
  5. Gleder meg til å se forandringene, men kjøkkenet ditt ser så koselig ut slik det er også. Ha en fortsatt fin uke....klem

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder fra kjøkkenet ditt!
    Klem

    SvarSlett
  7. Fin ny høstuke til deg også frue. Lurt å ta seg tid når en pusser opp. Så flott oliventreet vokser da.
    Klem

    SvarSlett
  8. Så flotte bilder fra kjøkkenet ditt. Det ser så koselig ut!

    Skjenken var et fint innslag. :)

    Ønsker deg en ny glad uke!


    AW

    SvarSlett
  9. Hei!!

    Ville bare sende deg en klem, og si at jeg har tent lys for Benjamin her hjemme nå i kveld ;)

    Vakre bilder her, og jeg må si at jeg syns det er fint nå også dette kjøkkenet ditt ;)

    God klem!!!

    SvarSlett
  10. Fant bloggen din i dag - så fint kjøkken!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.