tirsdag 4. oktober 2011

Ville dere malt over denne.....



..tapeten fra Nina Campbell? Jeg var ikke helt presis i formuleringene i innlegget under. Vi hadde altså besøk av en god venn som regnet med at vi kom til å male over tapeten i stua, jeg kommer neppe til å gjøre det med det første;) Synes det er en veldig flott tapet. Den er faktisk finest når det er litt mørkt, da skinner den nesten på veggen siden bakgrunnsfargen er "glitrende" og ikke matt. Ta en titt inn hos Nib for tapetinspirasjon! Tusen takk for hyggelige kommentarer om storebror sin tapet. Sandberg har veldig mange flotte tapeter til barnerommet, f.eks denne som heter Elliot.

22 kommentarer:

  1. Den tapeten hadde jeg ikke malt over, nei. Den er flott. Fint å ha den på en vegg i stua.

    SvarSlett
  2. Ånei, ikke gjør det!! Da får du isåfall invitere meg først så jeg kan skrelle den av før malekosten kommer, hihi! Den er jo så fiin!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Som jeg skrev i forrige kommentar, så er du virkelig flink med tapeter :)
    Det er liksom deg det og du får det så fint til...
    Flotte bidrag og jeg er sikker på å se bidraget ditt igjen senere i konkurransen ;)
    Lykke til.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. Nei, hadde nok ikke malt over denne;) Superfin tapet, har også en tapet på en vegg i spisestua, og når jeg blir lei kommer jeg nok bare til å sette opp en ny tapet, ikke male over.. ikke med det første iallefall, men kanskje tapet er skikkelig "ut" om noen år..:)
    Ha en super tirsdag:)
    klem

    SvarSlett
  5. Den ville jeg ikke malt over. Den er jo kjempelekker den fugletapeten. Du er heldig som har tapet vegger. Det har ikke jeg.

    SvarSlett
  6. Nei, nei, nei... Hadde absolutt ikke malt over denne tapeten. Det er ikke lett å integrere tapeter inn i interiøret, men du får det til som ingen andre...

    Ha en fin dag,
    klem,I

    SvarSlett
  7. nei absolutt ikke malt over!! Lekker lekker

    SvarSlett
  8. Morsom historie med denne karen... Han har kansje ikke helt sansen ;O)))
    Nå sitter jeg her med en liten gutt som har spikket med kniv i sin tommel.... 3-4 sting senere.... og vi sitter her nå med fatle og en god kopp med Drikke ;O)
    Ha en fin dag
    Klem
    NB!! Har du vært inne å sett på alle "mine" tapeter ;O))

    SvarSlett
  9. Jeg tok det helt piano ja ;O). Var med å ssisterte legen da han sydde... Se tekst og bilder på bloggen min ;O)))))

    SvarSlett
  10. Nope, JEG hadde ikke malt!!!!!!!!!! Klemz Grethe

    SvarSlett
  11. Nei! Overhodet ikke! Tapeten er lekker, og det er vel derfor du har valgt akkurat denne!? Tapet har kommet for fullt tilbake i interiøret, med mye farger og mønstre. Det er vel ikke alle som har fått det med seg ;)
    Ha ei fin uke- nyt tapeten!

    Klem fra umulie

    SvarSlett
  12. NEEEEI!!
    Hadde ikke malt over. Den tapeten er helt nydelig :)

    SvarSlett
  13. Hæææ?!
    Male over den nydelige tapeten?
    NEI!

    Det er tydelig at dere har helt
    forskjellig smak fra vennen deres.
    Heldigvis ;) Klæm

    SvarSlett
  14. Nina Campbell tapeter er nyyydelige. KJempe fine mønstre og super elegante. Din er kjempe fin. Har selv en sylvana tapet fra Nina campbell og er superfornøyd. Tror aldri jeg blir lei...
    Lykke til i utfordringen.
    Mvh Å

    SvarSlett
  15. Åneidu! jeg hadde ALDRI malt over den tapeten :) :)

    SvarSlett
  16. Nei, den ville jeg ikke malt over. Nydelig!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  17. Jeg ville ike malt over tapeten, jeg elsker den! Det er vel noe annet når man går å ser på den hver eneste dag, men jeg syns den passet perfekt til de fantastisk flotte stolene og "gjorde" rommet;)

    fin kveld til deg;)

    SvarSlett
  18. Nei, det må du ikke finne på! For et nydelig rom. Tapeten, Eames-stolene og Kartell lampen er i harmoni. Flott:)

    SvarSlett
  19. Du er så flink til å sette sammen farger og interiør, digger stilen din:)). Tapeten er nydelig, den hadde jeg ikke malt over nei...

    Ønsker deg fine høstdager fremover, klem

    SvarSlett
  20. Aldri i verden ! :-)

    SvarSlett
  21. Det var en helt fornydelig tapet!!! Jeg simpeltenn elsker spisestua/stua deres! Himla vakkert og m nydelige farger:-)

    Stor klem

    SvarSlett
  22. Det hadde kanskje jeg gjort, men synes ikke DU skal gjøre det! Du har en vakker stil som er gjennomført, og det er beundringsverdig.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.