lørdag 8. oktober 2011

Ny lampe....

 ....i stua. Den henger over trappeløpet. Trappen er en åttitallstrapp i furu som er veldig slitt, på sikt skal den byttes ut, men enn så lenge får vi tåle synet av den. Det hjelper i alle fall med en fin lampe over. Lampa heter Norm 69, den fins i flere størrelser og man må montere den selv. Jeg har hatt lyst på en slik lampe lenge, og i sommer fant jeg den på tilbud i en butikk i Kristiansand. God lørdag til dere alle, her har vi fyrt i ovnen for første gang- nå er det høst;)

5 kommentarer:

  1. Så fin der er :-)
    Ja, med nysnø langt ned i fjella skal det fyrast i omnen i kveld..

    Ha vakker helg!

    SvarSlett
  2. Den var utrolig flott!
    God lørdag :O)

    SvarSlett
  3. Nydelig lampe! Fyrer i peisen her også men det har vi gjort et par uker allerede. Ha en fin lørdagskveld:-)

    SvarSlett
  4. Likte lampen! Liker bloggen din også, så jeg legger meg til som følger, jeg :)
    Nyt søndagen. Vi fyrer også i peisen. Det var litt kjølig da vi våknet i dag :)

    SvarSlett
  5. ...hehe, jeg hadde ALDRI flyttet ut en kakkelovn dersom jeg hadde en her allerede... nei, jeg har bare drømt om en kakkelovn i mange år. Ender nok opp med en slik ovn jeg viser istedenfor... og grunnen er enkel : vekten på kakkelen er ekstrem (ca 1100 kg)..
    Klem J.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.