tirsdag 25. september 2012

Kjøkken: Fliser over benk.

 Det tok bare tre måneder- men nå har flisene kommet opp over kjøkkenbenken. Det kjennes faktisk litt uvirkelig ut!! Å legge fliser i "metromønster" er vel kanskje ikke så veldig orginalt, men dette er de eneste flisene jeg har klart å forestille meg kunne passe inn i helheten på kjøkkenet. Nå skal jeg bare nyte synet av dem- også regner jeg med at resten av det som mangler på kjøkkenet er på plass i løpet av noen uker;) Gleder meg masse til å bake brød, kaker og boller- og masse annen god mat som man trenger stekeovn for å lage;)

13 kommentarer:

  1. SÅ utrolig fint det ble!!!
    Knalltøft med den turkise lampa på veggen!

    Nyt dagen!
    Klem

    SvarSlett
  2. Vedig fint og gjennomført dere har fått det på kjøkkenet:) Dere har så "spennende" stil.. og fargevalg forøvrig! LIKER :) Fortsatt fin uke til deg! Selv begynner jeg i jobb imorra, 1,5 år siden sist så jeg gru-gleder meg:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med fliser over kjøkkenbenken! Disse er rene og stilige og passe retro :)

    SvarSlett
  4. Veldig fint!
    ha en fin tirsdag,
    klem :O)

    SvarSlett
  5. Nytelse for øyet! Elsker flisene, perfekt på kjøkkenet ditt!

    SvarSlett
  6. Så flott med de flisene! Ble en fryd å se. Virkelig lekkert og flott kjøkken. Stilig den blå lampa på veggen også.

    SvarSlett
  7. Passar akkurat til deg :-)

    fint vart det...

    stor klem

    SvarSlett
  8. Det er jo helt fantastisk at de endelig er på plass!!! GRATULERER!! Råfint ble det :-) Ida

    SvarSlett
  9. Så fint det ble!
    Da har du jo ikke ventet forgjeves ;-)

    :-)

    SvarSlett
  10. Kjempefint,der blir det en fryd å bake goe saker:)
    fin dag til deg
    klem

    SvarSlett
  11. Så utrolig fint kjøkken! Nydelige fliser og stoler ;)
    Er det Smeg kjøleskapet som står på ønskelista? :)

    SvarSlett
  12. Hei! I min evige leting etter de perfekte kjøkkenfliser kom jeg over bildene dine. Og for noen fliser- de er helt nydelige og så vakre sammen med grønne planter. Hvor har du kjøpt dem, og hva heter de?

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.