lørdag 22. september 2012

Gyldne tomater og finaleplass...



 Jeg har skjønt at høsten er kommet, det er tid for å høste(og for å sette ned blomsterløk- det må jeg ikke glemme i år). Her er det ikke så mye å høste- etter en sommer der hagen har måttet klart det meste selv. To tomatplanter har takket for seg med mange små tomater...en gylden liten skatt. Mokkakoppen er del av et servise som jeg kjøpte i min ungdom (må vel nesten kunne si det når det er over ti år siden?) Tusen takk til dere som har stemt på meg inne hos Nib, stas å komme til finalen med svelene mine. Vi hadde hyggelig middagsbesøk i går- og dere kan vel gjette hva som ble servert til kaffen (eller te i dette tilfellet)? Egentlig hadde jeg håpet å kunne vise dere hvordan flisene ble på kjøkkenet- to ganger denne uka har jeg fått løfte om at flislegger skulle komme- så får vi se om alle gode ting er tre, og at han kommer på mandag. Tålmodighet er en dyd. Håper dere alle har en fin høsthelg og nyter den skarpe fine lufta som er kommet;)


6 kommentarer:

  1. Vi har også lite å høste i år. Men neste år blir veldig bra. Flotte bilder du tar, og lykke til i finalen!

    SvarSlett
  2. Ja, vi må huske på å sette ned blomsterløker til neste år!
    Det er noe som er fort gjort å glemme gitt;)
    Gratulerer så masse med finaleplass, velfortjent!:)
    Fin helg til deg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Åh er det Figgjo mocca jeg kan skimte. De står høyt på min ønskeliste. Og for et herlig barnerom og den lekreste lekehytta i innleggene under her. Du er jammen dyktig altså!

    SvarSlett
  4. Deilig middag og sveler var det! Og så artig å være i det fine huset deres :-)

    SvarSlett
  5. Det er so fortent. Nydeleg bilde i finalen, nett so no. Herleg stemning som ein kun finn hjå deg!

    Klem!

    SvarSlett
  6. Hei du :)
    Finaleplassen var på sin plass!! Du tar jo så nydelige bilder! Ikke umulig at min stemme gikk til deg ;-)
    Ønsker deg en fiiin tirsdag!
    klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.