torsdag 27. september 2012

Høstsol på kjøkkenet...

 hva skulle vi vel gjort uten sola? På denne tiden av året kjennes hver solstråle ekstra dyrebar ut. Nytt interiørblad studeres ved kjøkkenbordet, og jeg har rørt sammen en svelerøre (surprise!!) siden vi får besøk i ettermiddag. I morgen håper jeg å kunne sette min fot innenfor døra til Norges fineste interiørbutikk. Regner med at jeg blir så handlingslammet når jeg kommer dit at jeg nesten ikke klarer å kjøpe noe..ok-regner med jeg klarer å overvinne den lammelsen ganske så fort;) Jeg har i alle fall drømt om å besøke den butikken i flere år- men siden den ligger laangt borte fra der jeg ferdes til vanlig så har det bare blitt med tanken. Men nå skal vi besøke noen som bor i riktig landsdel;) Satser på at mann og barn blir like bergtatt av butikken som meg og gir meg god tid til å titte og spekulere;)
Tusen takk for fine kommentarer på flisene mine- nå gleder jeg meg til neste uke- da kommer elektrikeren! Ønsker dere alle ei fin helg- sånn litt på forskudd.


9 kommentarer:

  1. DU HAR DET SÅ VAKKERT!
    JEG LIKER ALLT JEG SER!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder du har tatt på kjøkkenet. Jeg likte så godt den koppen med fugl på. Flott gruppe du har satt sammen på bilde 1. Lekkert når sola skinner på denne måten, rommene blir forandret. Jeg la ut et innlegg med bilder fra lysthuset med septembersol. :)

    SvarSlett
  3. Jeg la ut innlegget i går. :)

    SvarSlett
  4. Hvor er det en dejlig blog du har. Jeg får masser af inspiration når jeg kigger med på din blog.Mange smukke billeder TAK

    SvarSlett
  5. Jeg er bare helt sikker på at du har Norges fineste kjøkken. Elsker absolutt alt og har bare sittet og drømt meg vekk i bildene dine. Håper å få se det live snart!!!

    Her har det vært for travelt rett og slett, så mailen jeg har begynt på til deg blir aldri ferdig. Kanskje gammeldagse brev er bedre? God tur på tur, og god shopping! Har du forresten tips om hvor handle Jielde lamper rimelig?? Stor klem!!

    SvarSlett
  6. Så deilig med sol...å så fint det har blitt på kjøkkenet! God tur til til butikken. Så heldig. :)

    SvarSlett
  7. Fantastiske solbilder! Så oppløftande med litt haustsol, at til og med bilder av det hjelper:-)

    Klem

    SvarSlett
  8. Fantastiske bilder!!!!!! Ønsker deg en finnfin helg! Stor klem Lotta

    SvarSlett
  9. Så koselige og fine detaljer fra deg!! Herlig med lysstrålende inn gjennom vinudet - de gir overskudd og ro!
    Liker så godt kjøkkenet ditt!
    Lykke til med besøket i interiørbutikken:o)))
    Ha en flott dag!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.