fredag 14. september 2012

Klar for høsten...

 ...i nystrikket genser og bukse. Oppskriften og garnet er fra pickles. Utrolig mykt garn, strikket med dobbel tråd- det lønner seg å passe på at trådene ikke tvinner seg inn i hverandre(ble litt frustert over det underveis..). Genseren var veldig grei å strikke- eneste monteringen var  å sy sammen hullene under armene.  Lekehytta har dukket opp på bloggen til ferm living -morsomt;) Denne helga satser jeg sterkt på å få skrapt vekk gammel veggfornyer og tapet på soverommet- slik at veggene er klar for ny veggfornyer og ny tapet... I morgen skal mannen hente noe (og betale for det- tusen, tusen takk kjære;)) som jeg har ønsket meg lenge...Fredag- og helg allerede- lurer på hvor tiden egentlig blir av?





16 kommentarer:

  1. Oi, så fiiin:)
    Kjempeflink du!!:)
    Det er godt å være forberedt på kaldere tider fremover ja;)
    Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  2. Å den buksa og gensaren var fiiiin!

    Herlege den leikehytta :-)

    God helg!

    Varm klem

    SvarSlett
  3. Nyyydelig!
    ...fine stmningsfulle bilder...herlige gogull strikk og farger!

    Du dette hadde passet rett inn i utfordringen min: Høstfarger.
    Kaskje du har lyst til å henge deg på???;)

    Ønsker deg en flott helg!
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  4. Så moro. Måtte jo inn å se på ferm living sin blogg da...Herlig strikkesett. Skulle ønske jeg hadde tålmodighet til å strikke. Flink du!

    SvarSlett
  5. Kjempefint strikkesett, så flink du er!! Såå fine farger! Den er jo bare så lekkert den lekehytta, skjønner godt at ferm living ville ha den på sine sider!!

    God helg ;)
    Ane

    SvarSlett
  6. Dette settet er så fint! Har kikket på det, men ikke kommet så langt at jeg har bestilt tråd...

    God helg videre!

    SvarSlett
  7. Nydelig! Så utrolig flink du er! Jeg skulle ønske jeg kunne strikke.. jeg kan vel det egentlig, men jeg har ikke tålmodighet ;-D Herlig liten pjokk, og knallfint lekehus! Tenk om jeg hadde hatt ett slik når jeg var liten :)

    Så må jeg bare si tuuuusen hjertelig takk for de fineste kommentarene på bloggen min i det siste! Det var helt ærlig det som fikk meg til å tenke meg om .. vil jeg virkelig gi opp bloggen? Nei, det vil jeg visst ikke likevel! Altfor godt å være her.. så jeg blir ;-D SÅ tusen takk for det lille sparket i rumpa ;-D

    ha en fin fortsettelse på helgen!
    Klemmer

    SvarSlett
  8. Flotte bilder! Herlig fargekombinasjon på strikkesettet:))

    SvarSlett
  9. Så stas at du hang deg på utfordringen!!!
    ....må igjen si at jeg elsker bildene og fargene altså!:)

    Ønsker deg en flott søndag!:)
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  10. For en herlig lekestue!!! Deilige farger i innlegget:)

    SvarSlett
  11. For et fint strikkesett. Gøy å se lekestua inne på ferm living. D

    SvarSlett
  12. Det stikkesettet var veldig fint. Strikkebukser er utrolig greit på vinteren til å ha under dress og regntøy. Lekestua deres er veldig fin - vi har lekebåt her hos oss til guttene, men må innrømme at jeg hver vår får lyst på en lekestue som jeg kan innrede:)

    SvarSlett
  13. Nydelige strikkeplagg og FANTASTISK lekehus- du inspirerer!

    SvarSlett
  14. Så herlig bidrag. Og for en FIN hytte. Tapeten i hytta er virkelig en VINNER :)

    Gleder meg til å følge deg og bloggen din videre!

    klem
    Vigdis

    SvarSlett
  15. Så fine klær du har strikket! Og det lekehuset var helt utrolig fint :) Har dere bygget lekehuset selv? Her må jeg følge med videre, kjempe fin blogg :)

    Kikk innom min også hvis du vil :

    Hilsen Nina http://drommevillaen.blogg.no

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.