lørdag 2. mars 2013

Plutselig....


 ....ble det mye roser her hjemme. Jeg fant nydelige roser på Rema1000- av alle steder, og vi er akkurat ferdig med å tapetsere yttergangen med en tapet full av roser...en kopp kaffe smaker ekstra godt når koppen er dekorert med vakre roser. I tillegg har et nytt teppe kommet på plass- med noen roser der også.  Tilslutt så kunne kanskje alle disse rosene inspirere både meg og andre til å være flinkere til å gi ros og ikke ris til hverandre? Bare en tanke sånn på tampen av kvelden her;)

9 kommentarer:

  1. Så utrolig vakre bilder...
    Roser får jeg virkelig ikke til å se fint ut her i huset!
    Men så veldig fint hos deg!
    Du tar de nydeligste bilder...
    Gleder meg til å se flere bldler fra gangen.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Det kan aldri bli for mykje blomster:-)

    SvarSlett
  3. Ja å rose hverandre kan vi nok bli ennu flinkere til å gjøre.....
    Nydelige rosebilder...
    fineste søndagen til deg...
    klem

    SvarSlett
  4. Hei min venn,
    Så nydelige bilder av vakre roser,
    Flott hos deg som alltid, tenker gangen bli lekker, vi får vel se?
    Ha en fin søndag,
    Klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. Det er kjempe fint med roser. Både i vasen, i koppen og på veggen!

    Ønsker deg en fin søndag.

    SvarSlett
  6. Det var så vårlige bilder hos deg at jeg begynte å lure på om du hadde kommet et par måneder foran meg;o)))) Nydelige bilder og sant som du sier; viktig å huske på hverdagslykken!
    Ha en flott søndag.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  7. Flotte roser fra Rema!Liker måten du har plassert dem i vasen :)

    SvarSlett
  8. Ja ros har alle godt av,og et smil til de som ikke har et selv. Så letter vi hverdagen for hverandre. Søte roser hos deg i dag.
    Klem

    SvarSlett
  9. Så fine bilder, skikkelig godstemning :-)
    Ha en nydelig dag du! Klem.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.