tirsdag 8. april 2014

Forandringer...

 ...ble det visst på lekerommet også. Dagsengen er tatt fra hverandre- og skal selges for en billig penge på finn.no..den lave bokhylla fra oliver furniture har igjen fått en ny plassering. Den største forandringen er at en gammel sofa som stod nede i gangen nå er kommet opp. Det kjentes litt uvant til å begynne med- men jeg ser allerede at rommet blir mer brukt. Et stort grønt teppe er godt å leke på, dette har vi hatt i mange år, men brukt lite. Planen er at lille A skal sove her etterhvert- derfor har vi tatt opp en liten skuvseng som jeg kjøpte på finn.no mens jeg fortsatt var gravid. Den står ved siden av elefanten- og her må det skapes et hyggelig sovehjørne. Kommer bilder derfra når jeg synes det begynner å ligne på noe...

 

5 kommentarer:

  1. Så fin sofaen var! :) Og teppet som ligger oppå var kjempefint, har du heklet det selv? Digger elefanten på veggen, så herlig! :)

    SvarSlett
  2. Så herlig med lekerom!!
    Elefanten på veggen var skikkelig morsom, og lampen i taket kjempefin :-)
    God tirsdag!!!

    SvarSlett
  3. Å, herlighet, jeg liker ALT jeg ser! Så personlig og herlig!

    SvarSlett
  4. For et flott lekerom :) Heldige barn du har. Digger den gule lampa og den gamle sofaen :)!

    SvarSlett
  5. Så fint du lager det til for dine. Superkjekt rom.
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.