torsdag 16. august 2012

Endelig....

....fikk hengekøya luftet seg litt. Da jeg kjøpte den i fjor visste jeg lite om hvilke regnfulle somre som var i vente, men heldigvis har det vært noen fine dager nå- sånn på tampen av sommeren. Og kanskje kan det være fint å ligge litt i hengekøya når høsten kommer også? Det er i alle fall deilig å kunne ligge her og fordype seg i de evige klassikerene- som Ibsen og Shakespear og reflektere over livets dypere dimensjoner...Fra spøk til alvor- det er selvfølgelig den nye ikeakatalogen som blir gransket fra alle bauger og kanter. Ha en fortsatt fin torsdag;)

13 kommentarer:

  1. Ah, ser deilig ut! Personlig venter jeg bare på at epletrærne skal vokse seg store nok til å takle oppgaven med å bære hengekøyen...

    Ny Ikeakatalog? Takk for tipset, hadde glemt at det var den tiden av året! Iler inn på Ikea.no for å bestille den, siden jeg ikke har uadressert post. I mellomtia må jeg vel nøie meg med Ibsen og Shakespear, jeg da... (0:

    SvarSlett
    Svar
    1. Du får kose deg med ibsen- visste du forresten at han hatet jula? Godt han levde lenge før interiørbloggerenes tidsregning...regner med det ikke er lenge før første juleinnlegget dukker opp;) Og jeg fikk min katalog i posten- hadde ikke bestilt den heller;)

      Slett
  2. Åh, herlig! Det der er sommefeeling på høyt plan altså :) men du, er det ikke typisk at sommeren liksom kommer helt på tampen? Som i dag for eksempel så var jeg og barna og bestemor på stranden i nydelig sol, og vi badet og koste oss - men tror du det var noen andre der? neihei, da- for de var jo på jobb og sånn. Jaja, godt vi kan glede oss over fine dager i august :)) Nyt hengekøyen din, den ga meg barndomsminner - også var den veeeldig fin :)) og du? som alltid - du vet å glede meg med dine gode ord på bloggen min. TAKK skjønne. klem til deg

    SvarSlett
    Svar
    1. Enig der, ikke alltid vi får sommer når det passer best, kanskje august er den store sommermåneden heretter?

      Slett
  3. Så herlige bilder! Helt skjønn hengekøye, med den lekre gule puta og teppet. Dette var skjønne bilder!

    SvarSlett
  4. Åh, eg har så lyst på hengekøye! Men ingen tre å henge den opp i, og har ikkje lyst på sånn stativ - så då får det vente til vi bygger utebod med litt overbygd tak over utegolvet.

    SvarSlett
    Svar
    1. Her var det montert opp kroker fra før- så det var bare å kjøpe hengekøye..Høres flott ut med utebod- sikkert lurt med overbygd tah- hvis det skal fortsette med slike somre;)

      Slett
  5. Hei, WOW så herlig med hengekøye! Fin torsdagskveld! klem Siv

    SvarSlett
  6. Hehe... Ikea katalogen er fint lesestoff det :))
    HERLIG hengekøye du har her, og så fin plass ღ
    Ja, har vært så heldig å ha hatt noen fine dager
    i det siste, og det er meldt litt av det fremover
    også... Likte veldig godt rød fluesopp bordet ditt
    her ღ såååååå stilig!!!! Håper du får mange fine
    dager og kan nyte hengekøya fremover ღ
    - klem fra Mette

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi får håpe på mange fiine dager ja;)Gøy at du likte den krakken- den kjøpte jeg på åhlens;)

      Slett
  7. Mmm, her kunne eg tenkt meg å slå meg ned, og fin utsikt frå hengekøya også. Eg fekk ei liknande hengekøye for eit par år sida til bursdagen min, men har diverre ikkje fått tatt den i bruk enno. Har ikkje noko naturleg plass å henge den, så må finne på noko lurt. Har alltid drøymt om å ligge å late meg i ei hengekøye:-) Håper du får fleire sommardagar så du kan nyte livet i den fine hengekøya di:-)
    Klem frå Mari

    SvarSlett
  8. Å lucky du! ;D IKEA katalogen har eg ikkje kome til endå, kanskje på tide :D
    Er det ein bit av ein sommarfuglblomst eg ser der eller er eg heilt på jordet?

    Klem!

    SvarSlett
  9. Nydelige stemningsbilder!!! Finfin helg til deg :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.