fredag 31. august 2012

Stue: "nytt" bord...

 ....eller egentlig en gammel benk. Siden kiviken kom i hus har jeg fundert på om jeg skulle kjøpe et nytt bord til den, men ikke helt klart å bestemt meg for ett. Her en dag kom jeg på at jeg kunne prøve med den gamle benken som jeg vanligvis har blomster på ute...og det ble da ikke så verst? Noen synes kanskje dette blir litt vel shabby- men det får være sånn enn så lenge. Å bruke det man har fra før er jo både økonomisk og veldig miljøvennlig. Fin fredag til dere;)

15 kommentarer:

  1. Ble helt fascinert av den gamle benken, og de fine kombinasjonene du har gjort rundt den. Så lekkert du blander nye, moderne møbler med noe som er så gammelt. Virkelig spennende og fint!

    SvarSlett
  2. Økonomisk, miljøvennlig og ikke minst F I N T :)
    Nydelig bord / benk og bilder...
    Synes absolutt at du skal ha det slik!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Smaken er som baken...

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja- ikke sant- godt at vi er forskjellige;) Fin kveld til deg!

      Slett
  4. Gjør seg fint det,som sagt noen ganger tar en hva en har:)
    fin helg til deg
    klemklem

    SvarSlett
  5. Synes dette ble utrolig lekkert! og med de fine kombinasjonene du har satt sammen ble det veldig personlig og veldig fint!! Har en sånn benk selv,og har vurdert å ta den inn.. Nå ble jeg innspirert til å finne en plass til den!
    Ha en fin helg!

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  6. liker-liker! som eg gjer med alt det andre du har ;)
    syntes det var ein fin kontrast med litt "shabby" bord

    fin helg til deg!

    SvarSlett
  7. Artig med litt "blandadrops" i møbelveien. Alt skal ikke være fra katalogene.
    Klem og god helg til deg.

    SvarSlett
  8. SÅ TØFFT !
    ØNSKER DEG EN FIN LØRDAG:)
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  9. Så utrolig tøft det ble;)
    Liker stilen din såå utrolig godt!:)
    Fin lørdag til skjønne deg<3

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  10. Knalltøft bord, kunne gjerne hatt sånn selv!
    Ha en fin lørdag videre!

    SvarSlett
  11. Kjempefint!
    Fantastisk krok. Falt pladask. Du er så flink!!!
    klem

    SvarSlett
  12. Hei!

    Jeg har tittet litt på bloggen din og må si jeg er virkelig imponert!
    Utrolig flotte miljøer du skaper og bildene du tar er så stemningsfulle!
    Her skal jeg innom igjen å titte!

    Hilsen Marte.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.