tirsdag 14. august 2012

Kjøkken: et skritt nærmere....

 ..et ferdig kjøkken. Må bare innrømme at jeg begynner å bli litt lei nå....men i dag kom i alle fall benkeplaten jeg hadde bestilt på plass. Den ble bare noen uker forsinket av at snekkerne ikke hadde montert skapene helt i vater....egentlig ville jeg ha marmor- men etter å ha hørt hva benkemannen sa om det- så tok jeg til fornuften og bestilte en i komposittstein. Jeg skal heller kompensere ved å kjøpe meg ei skjærefjøl i marmor (når jeg har penger på kontoen igjen- vel og merke...) Nå venter jeg på flisene som skal opp over benken- og når de kommer opp- kan elektrikeren komme og montere stikkontakter, lamper og stekeovn. Da gjenstår bare litt småtteri som listing, sparkling og maling...og sikkert litt av hvert annet også- tenker jeg;) Det blir snart en liten gi-vekk her også;) Tusen takk for hyggelige kommentarer på lekehytta- gjenstår jo litt arbeid der ....men får ta det i tur og orden.

7 kommentarer:

  1. Å få seg nytt kjøkken er en tålmodighetsprøve. Men når alt er på plass, håper jeg du blir fornøyd med resultatet!

    SvarSlett
  2. Så fint det vert!!
    Dokke er dyktige.
    Hadde litt dårleg tid då vi skulle flytte inn så det vart ikkje heilt etter mine ynskje.
    (men heller etter lommeboka sitt ynskje..)

    Lukke til med innspurten!! :-)

    SvarSlett
  3. Blir säkert supersnyggt!

    Annelie

    SvarSlett
  4. Ser veldig bra ut!

    Greit å være tålmodig når man pusser opp (og bygger hus).
    Jeg lar drømmebenken min være. Blir for mye utgifter nå med et helt hus.
    Vi fant ut at vi kjøper en billig benk, kaster den ut om 5 år når vi har penger på bok igjen, og setter inn drømmebenken ;)

    Siw

    SvarSlett
  5. Det blir jo bare sååå fint! Så deilig med alt som kommer på plass :)
    Nyt resten av sommeren!
    I :)

    SvarSlett
  6. så utruleg nydeleg kjøkkenet blir!! Sukk og dån og alt det der! ;)
    Slike Jielde lampar over kjøkkenbenken ønska eg meg og, men sidan me ikkje har så mykje kjøkken, måtte overskap prioriteras ;)

    Kan forstå at du er lei, men det ser ut som det er verdt å vente på! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.