mandag 6. august 2012

Soverom: Nytt gulv...

 er på plass på soverommet. Det ble en veldig stor forandring fra den slitte parketten som lå der før. I går hadde vi dåpsselskap for lille A- og blomstene ble kjøpt inn til det. Skulle gjerne visst hva de heter- for jeg synes de er så sarte og fine. Nytt tak har det også blitt på soverommet- og nå gjenstår "bare" veggene og gulv- og taklister- samt litt annet. Rosa lampeskjerm er imidlertid klar for å henges opp. Det går fremover med lekehytta også, vi har hatt besøk av foreldrene mine- og  pappa har lagt plater på to av veggene,panel på de andre to- bygget en liten benk- og festet et lite gjerde på fremsiden. Ønsker dere alle en fin ny uke, utrolig at det er august allerede!

17 kommentarer:

  1. Så utrolig nydelige bilder...
    Og gulvet ser virkelig fint ut!
    Lampen likeså ;)
    Så kjekt med lekehytte...
    Og en far som hjelper til :)
    Gratulerer med dåpsbarnet forresten!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Så deilig med lyst, fint, nytt gulv! Det er godt for bare føtter :)

    Gratulerer med dåpsbarnet, blomstene var nydelige! Klem

    SvarSlett
  3. Deilige bilder av flott gulv og herlige blomster :)
    August er her ja - nå blir det sommer!

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder du har tatt!
    klem

    SvarSlett
  5. Nydelege foto, golvet ser herleg ut!
    Blomstrane er scabiosa og astrantia (stjerneskjerm), trur eg...

    Ha ei god veke!

    SvarSlett
  6. Kjempekoselig lekehytte dere bygger! Så stilig med den grønne vimpelborden du har hengt opp, og den soppen som krakk. Likte også gulvet dere har lagt. Så flotte og kreative bilder du har tatt for å vise det fram. Inspirerende hos deg.

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder som alltid,
    det var fine blomster dere hadde i dåpen.

    Fin mandag til deg :O)

    SvarSlett
  8. Knallfint gulv - og jeg elsket den lampeskjermen :) Og så flink du er til å ta bilder - jeg liker måten du gjør det på (er sikkert masse fototriks som jeg ikke kan eller skjønner ;)) Ønsker deg en fin-fin uke videre :) klem

    SvarSlett
  9. Nydelig lyst og finfint gulv. Jeg kan tenke forskjellen er stor fra mørkere og eldre gulv. Gratulerer med en stor og flott forandring.

    Lekehytta er også blitt kjempetøff! Ungene er virkelig heldige. Jeg håper gårsdagen ble en hyggelig familesammenkomst og at mini ble satt pris på. :))

    SvarSlett
  10. gulvet ser rett og slett deilig ut! eg fekk som du kanskje hugsar, ikkje lov til å ha slikt gulv ;)
    og for ein farge på lampen, fekk reint hjertebank! :) kva for ein lampe er det?

    ellers mange nydelege innlegg under her; stilig kaffimaskin (til å anbefala? det står på ønskelista mi til jul;), fiiint kjøkkenarmatur og mange nydelege blomar.

    sjølv håpar eg bloggelysta kjem tilbake. kan eg spørje kva for redigeringsprogram du brukar? syntes det er v e l d i g frustrerande når eg ikkje har "kontroll" over redigeringa av bildene mine...men slike fine ord frå deg hjelper veldig, tusen takk! <3 kjekke ord å høyre frå ein av mine favorittar ;)

    blei mange spørsmål her ser eg, hihi, du får sjå om du får tid å svare :)

    -klem til deg

    SvarSlett
  11. Fine blomster...og for en nydelig farge på den lampeskjermen:-)

    SvarSlett
  12. Nydelige bilder her hos deg,
    en fryd å titte inn til ღ
    og gulvet så veldig fint og
    deilig ut :) Skjønne blomster
    også... Ønsker deg en fortsatt
    fin uke. Klem fra Mette

    SvarSlett
  13. Så vakkert... godt for øyet å komme inn her igjen! Det er så fint å titte inn i de ulike bloggedamelivene igjen, rare og fine vennskap som har oppstått og som varer. Takk for at du er her <3

    SvarSlett
  14. Herlighet SÅ dyktige dokke er! Ha strålande helg! Her skin solaB-)

    SvarSlett
  15. Hold da op det er nogle fine billeder. Du er født naturlig fotograf.

    SvarSlett
  16. Hei!Så nydelig gulv!Er det parkett eller vanlig furuplank??vi planlegger nytt gulv så skulle gjerne visst hvilket gulv du har -for det er akkurat slik jeg ønsker meg:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.