fredag 6. juli 2012

God helg!

 Endelig helg, og huset er nyvasket fra loft til kjeller, vinduene er skinnende blanke, hagen er fri for ugress,brunsneglene har meldt flytting tilbake til Spania og mannen kom hjem med en helt fantastisk blomsterbukett, det er nesten så jeg tror at jeg drømmer- og det gjør jeg jo også;) Uansett så er jeg veldig,veldig glad- for ENDELIG har flisene som jeg kjøpte for godt over ett år siden blitt til kjøkkengulv! Kjøkkentaket er blitt malt med fire strøk, og noe av helga skal brukes til å behandle gulvet med klinkerolje. Ønsker dere ei riktig god helg;)



24 kommentarer:

  1. Her er hele huset laaangt fra nyvasket ;) men hel bilder av veggen min kommer snart på bloggen.... Ååååå bare litt misunnelig på det flotte kjøkken gulvet ditt, sånn ønsker jeg meg også....
    God helg til deg og dine....

    P.S fin lampe under her også...
    klem victoria

    SvarSlett
  2. åh, nydelig! De flisene er så fine - jeg har for lengst bestemt at jeg en dag vil ha sånne fliser i gang eller på kjøkken. Men det blir nok ikke med det første her...

    Nyt vasket hus, vakre blomster og sommerhelg!
    klem

    SvarSlett
  3. Misunnelig på flisene altså!!!! Elsker sånne fliser, men mannen nekter plent...

    Nyt helga -rene vinduer eller ei ;)
    Lise

    SvarSlett
  4. Å, så fint det er med sånne fliser! Det skulle jeg også valgt hvis vi skulle pusset opp nå. Det blir helt supert! God helg. Klem fra Anne.

    SvarSlett
  5. For noen utrolig fine fliser,
    jeg drømmer om nyvasket og ryddet leilighet jeg også.. :O)
    God helg!

    SvarSlett
  6. Aww sånne fliser er fiine, du er heldig! Super fin stue du har også :) Klem Mona

    SvarSlett
  7. Drømmer om slike fliser i yttergangen:) Nydelige!
    Artig å følge med kjøkkenutviklingen..
    Det blir SÅ fiiiint!

    SvarSlett
  8. For et nydelig gulv! Dere har det så fint!
    Veronika

    SvarSlett
  9. Utrolig flott fliser! Gleder meg til å se det ferdige resultatet som garantert blir bra.

    SvarSlett
  10. fantastisk nydeleg kjøkkengolv...fantastisk....

    God helg!

    SvarSlett
  11. Dette hørtes helt herlig ut, koselig å lese1
    Og nydelige fliser.

    Ønsker deg en fortsatt fin søndag!

    SvarSlett
  12. Nydelige fliser. Dere har det så fint hjemme at jeg blir helt betatt! Håper dere nyter sommeren også.

    SvarSlett
  13. Tøffe fliser !
    så fant jeg en ny fin blog som jeg vil følge videre.
    La meg til som følger hos deg.
    Jeg falt helt pladask for stuen din og gråfargen på veggen !!
    Nydelig rett og slett !
    Håper du har en fin sommer og fin søndag.
    Klem :-)

    SvarSlett
  14. Herlig med reint hus. Du er flink med liten baby og alt. Likte gulvet ditt. Lekkert.
    KLem

    SvarSlett
  15. Bildene dine er som balsam for sjelen!
    Ha en fin sommer du fine!

    SvarSlett
  16. Heisan
    De flisene er helt helt fantastiske, har sett bilder av dem før og falt i staver hver gang. Så morsomt at de nå skal få pryde kjøkkenent deres!
    Gode julidager til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  17. Ja, de flisene er det nok mange som kunne tenke seg - heldiggrisen! Det blir sikkert kjemefint, og jeg gleder meg til å se hvordan det blir til slutt!

    Fortsatt god sommer og klem fra
    Cathrine :-)

    SvarSlett
  18. Nydelige fliser. Helt nydelige. Lykke til med videre innredning av rommet, blir sikkert superfint:-)

    SvarSlett
  19. Hei hei, og tudes takk for kjempehyggelig hilsen i bloggen min. Den satte jeg veldig pris på, vettu! Selv om bloggen min har vært stengt noen måneder nå, så har jeg nok fulgt med i bloggen din lell (uten å legge igjen spor etter meg, er jeg redd...) Så jeg vil her og nå komme med en forsiket gratulasjon med den nye babyen. Så hyggelig og så stas!

    Og så i noe mindre "målestokk"; gratulerer med Kvivik (sofaen som jeg også ønsket meg, men endte opp med en Ektorp!) og med de fantastisk flotte flisene.

    Alltid morsomt å titte innom bloggen din.

    SvarSlett
  20. Ahhh, DIGGER gulvet ditt!! Nyydelige fliser :)

    Du spurte meg for en god stund siden om hvor jeg hadde kjøpt putene i barne-dagsengen!
    De grønne er kjøpt på Kremmerhuset for flere år siden, mens de blå (samme merke) er kjøpt på KID nå :)

    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  21. Lovely pics and great blog! :)

    SvarSlett
  22. Fine fliser:)
    Ikke et gulv alle har maken av iallefall...det liker vi!

    Fin sommerkveld ønskes!

    SvarSlett
  23. Gisp! Hvordan kan jeg ha gått glipp av innlegget her med DE flotte flisene!? Helt fantastiske rett og slett. Og så lekkert nymalt tak:) Hvor har du fått tak i flisene? Jeg skal ikke gå glipp av det ferdige resultatet, jeg gleder meg:) Smil:)

    SvarSlett
  24. De flisene er så lekre og de er mistenkelig like noen fliser i et gammelt murhus vi bodde i en kort periode når jeg var 7 år - i -77. Stemmer det at det er en reproduksjon?

    //Beate :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.