lørdag 21. juli 2012

Kjøkken: Tapet.

 Vi har fått opp tapet på kjøkkenet. Det er selvfølgelig over ett år siden jeg kjøpte den, og jeg har gledet meg veldig til å få den opp. Det jeg ikke har tenkt over før, men som jeg ser nå, er at den nesten har samme mønster som gulvflisene. Tapeten fins i flere farger, den heter Edvin og mønsteret er fra 1880-årene, produsenten er Sandberg. Kaffemaskinen er tilbake på kjøkkenet igjen, etter en måned i eksil på soverommet. Ute skinner sola-og i går haglet det. Livet er fullt av kontraster. Håper sola skinner for dere også;)

19 kommentarer:

  1. Fantastisk fin tapet og kjøkken forøvrig. Vi ser på nytt hus og her på din blogg suger jeg til meg inspirasjon. Godt for øyet:) God helg.

    SvarSlett
  2. Nydelig tapet! Gjør virkelig kjøkkenet stilfullt og personlig:-)
    Klem Hanne:-)

    SvarSlett
  3. Nydelig tapet!!
    Også falt jeg for den lekre kaffemaskinene din, jeg:o)Knallfin farge og design!

    Fortsatt god sommer til deg;o)

    Heleneklem

    SvarSlett
  4. Fin tapèt! Og fiiiiin kaffemaskin! Lekker farge!
    Kunne tenkt meg en sånn, men tror den blir litt for avansert for meg...;)
    God helg!
    klem

    SvarSlett
  5. Kjempefint!
    Forresten, kva heiter planta på fyrste bilde?

    God helg klem :-)

    SvarSlett
  6. Nydelig tapet!! Bestilte noen prøver av denne i gul og beige for lenge siden. Den ene kom i settekassen:)
    Passet sååå fint på kjøkkenet!

    SvarSlett
  7. Vakker harmoni på kjøkkenbenken. Nydelig tapet, og en herlig kaffemaskinen er tilbake. Jeg kan tenke meg det er stor gjensynsglede fra begge parter! ;)

    Nyt sommeren med alt det været det innebærer videre. Jeg håper nå på litt solskinn, men jeg skal være fornøyd med noen timer opphold også!

    SvarSlett
  8. Ååååå, så kjekt du deler underveis-bilder...dette blir så fint. Men det visste jeg jo! Stor klem ;)

    SvarSlett
  9. Nyyydelig tapet! Den hadde passe SÅ godt inn på kjøkkenet vårt! Åååå *drømme* Veldig flott kjøkken du har også forøvrig:)

    SvarSlett
  10. Lekkert! Den tapeten var smashing :) Hvilket merke er kaffemaskinen?

    Klem <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Ascaso. (har en slik selv)

      Slett
  11. Så nydelig tapet :) Det er koselig å pusse opp og få det som man vil. Her har vi et evighetsprosjekt. Stdig sagflis, malerspann og verktøy et eller annet sted.
    Men vel verd det når man er feridg.
    Lekker kjøkkenkran!

    SvarSlett
  12. NYDELIG!!!!! Vasken er på plass og den fine kranen ...så gøy!!
    Vakker tapet, smakfullt og fint som vanlig. Gleder meg til å se det helt ferdig ;O)
    Stor klem fra meg B

    SvarSlett
  13. kjempefin
    får ikke med meg herren på slike påfunn jeg, dessverre
    passer flott hos dere!

    sommerklem fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
  14. Åh himmel vad fin kaffemaskin! Var har du köpt den?

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er en Ascoso. (har en slik selv)

      Slett
  15. sorry, where can I find the same coffe machine?

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.