fredag 20. juli 2012

Vann....

 ....i kjøkkenkrana. For en luksus sier jeg bare. Kjennes faktisk litt uvant ut å skulle hente vann på kjøkkenet igjen, rart hva man venner seg til etter en stund. Vi lever fortsatt uten stekeovn og platetopp, men nå kan vi i allefall ta halve kjøkkenet i bruk. Blandebatteriet er fra crolla, og det har jeg hatt liggende i over et år i påvente av nytt kjøkken. Nye roser er plukket inn fra hagen, det hjelper alltid med litt blomster -selv om det er kaos og rot overalt ellers. Her skal fredagen brukes til rydding og vasking;) Ønsker dere alle ei riktig fin helg!

7 kommentarer:

  1. Så flott! Glad på dine vegne. Og fin å sjå på er den også. God helg!

    SvarSlett
  2. Så nydelig kran!! Og for en herlig følelse når man har vært uten;) Vi bodde uten kjøkken og stue i tre mnd da vi bygget om her! kjenner jeg blir litt kvalm ved tanken;)
    Ha en fin helg!

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  3. Så fantastisk flott det kjøkkenet ditt blir, gøy å se det tar form.... Ha en god helg
    klem victoria

    SvarSlett
  4. Flotte bilder!

    Ønsker deg en fortsatt fin kveld.

    SvarSlett
  5. Det blir såååå fiiint!♥ Både vasken og krana passer perfekt på kjøkkenet deres. :)
    Ha en fin sommerhelg.
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  6. Det kan jeg tenke meg var luksus ja, hihi. Så utrolig nydelige bilder du tar.
    Og elsker krana på kjøkkenet deres altså:)
    Ha en fin lørdag og god helg til deg;)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  7. Så utruleg lekre foto!! Kjenner at eg får frykteleg lyst på kremgule roser i hagen...

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.