mandag 16. juli 2012

Kjøkkenvask


 Det er kanskje ingen stor overraskelse at jeg har valgt en kjøkkenvask i porselen-det har jeg alltid ønsket meg, og til helgen kan vi kanskje ta vasken i bruk. Det skal bli en stor glede å ta oppvasken mens jeg kikker ut av vinduet, og ikke inn i veggen (selv om mannen kommer til å bruke dette mot meg for alt det er verdt- skulle jeg glemme det...)Det gjenstår fortsatt mye på kjøkkenet- men det går fremover, nå er benkeskapene kommet på plass- og da har vi jo kommet et stort skritt nærmere et ferdig kjøkken!

8 kommentarer:

  1. Herlig med nytt kjøkken! :)

    SvarSlett
  2. Nytt kjøkken hørtes deilig ut.
    I min forrige, forrige leilighet fikk jeg satt inn nytt kjøkken,
    og det var utrolig godt med alt nytt husker jeg :O)

    Forsatt god sommer,
    klem Fredrikke

    SvarSlett
  3. Har du fått sånn vask du også:) Elsker min!..Og ja, kjenner til gleden av å ikke vaske opp med blikket mot veggen lenger..haha;)
    Men pass på..det kan lett bli striper i vasken hvis du ikke passer på (alt vi må passe på:/)

    Kjøkkenet ditt blir såå fint!

    SvarSlett
  4. Nytt kjøkken står på ønskelista her også. Vasken din er kjempeflott. Stor og rommelig.
    Klem

    SvarSlett
  5. Hvor ser det bare lovende ud! Jeg ville også ønske jeg kunne slippe af med noget af alt det stål, der er i mit køkken. Vil glæde mig til at se det færdige resultat! :)
    Kh. Julia

    SvarSlett
  6. Det vert så bra! Eg og drøyme om slik vask...den er kjempeflott!

    Ynskjer deg ein herleg tirsdag!

    SvarSlett
  7. Åh, det blir bare rålekkert! Digger stilen din. Fantastisk å kunne ha et slikt kjøkken.

    Jeg flytter fra Lang rekke-bloggen til deconordic. Håper du følger meg videre :)

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.